SimGuruConnor geeft je een sneakpeek van het gloednieuwe Accessoirespakket!
Hallo, Simmers! Ik hoop dat alles goed met jullie gaat in deze rare tijden. Blijf gewoon binnen, blijf veilig en speel misschien wat games?! Zoals jullie allemaal hopelijk weten, is het thema van het door de community gekozen Accessoirespakket* breien! Sims kunnen er lekker bij gaan zitten, wat muziek opzetten en naar hartenlust breien. Brei een zacht wollig iets! Brei een hoed! Brei een brievenbus? Van ons mag alles, leef je uit. Breien geeft je Sims allerlei creatieve mogelijkheden. Ik ben de hoofddesigner van dit pakket en vandaag wil ik het graag over de gameplay-elementen hebben die worden toegevoegd aan dit Accessoirespakket en wat inzicht geven in wat er allemaal in de vroege ontwikkelingsstadia gebeurt. Creëer-een-Sim verbeteringen Een van de geweldige dingen die we aan dit pakket toevoegen is de kans om je eigen kleding te breien. Sims hebben de mogelijkheid om exclusieve gebreide kleding te ontgrendelen in CES, zodat iedereen in hun huishouden het kan dragen. Ik had het gevoel dat dit een heel belangrijk systeem was voor breien, misschien wel het belangrijkste! Hoewel het klinkt als een inkoppertje, moet je in gedachten houden dat de meeste kleding in De Sims™ 4 direct beschikbaar is voor alle Sims om te dragen. Ons idee was dus om een nieuwe interface te creëren waarin vergrendelde Creëer-een-Sim kledingvoorwerpen worden weergegeven. Op die manier kun je dingen zien zoals gebreide truien en sokken (ja, sokken!) voordat je ze gaat breien. Hier zie je alles wat je Sim zou kunnen of willen maken! Gebreide kleding moet speciaal zijn, niet alleen iets wat elke doorsnee bewoner draagt. Om beter te illustreren wat ik bedoel, heb ik hieronder een aantal UX mock-ups gegeven. Wat is een UX mock-up? Ik ben blij dat je het vraagt! Vroeg in de ontwerpfase, nadat het ontwerp is geschreven maar voordat het af is, bekijkt onze UX-designer (wiens taak het onder meer is om de gebruikersinterface te ontwerpen) het ontwerp en creëert beelden die illustreren hoe de functie eruitziet in de game. We kunnen dit dan als team bekijken en wijzigingen aanbrengen totdat we tevreden zijn. Wanneer de ingenieurs en de UI-vormgevers de functie implementeren, weten ze precies hoe het eruit moet zien. Best cool, toch? >>>Meer lezen
0 Opmerkingen
Community blog: Van conceptvormgeving naar het door de Community gekozen Accessoirespakket15/4/2020 Kijk wat er allemaal voor nodig is om een voorwerp te maken in de Sims 4, te beginnen met de conceptvormgeving en het model!
Goed, dus jullie hebben allemaal op de voorwerpen voor het nieuwe Accessoirespakket van De Sims™ 4 gestemd. Cool. En nu? Wat gebeurt er nu? We lopen met jullie door het visuele vormgevingsproces om te kijken hoe de illustraties waar jullie op hebben gestemd gedetailleerd tot leven worden gebracht. Daar gaan we... Definitieve selectie Dit is een voorbeeld van een van de voorwerpen waar de community op heeft gestemd. In dit stadium kun je zien dat we het nét genoeg detail geven om het idee over te brengen. Als een voorwerp als dit wordt geselecteerd door de art director, of in dit geval jullie, dan gaat het naar de volgende fase van het vormgevingsproces. (Klik op 'meer lezen' voor de rest van het artikel)
Speel je de Sims 4 en ben je een fanatieke CC gebruiker? Bekijk dan snel Issue 10 van het Sims 4 Fan Magazine Dazzle.
Dit nummer heeft als thema 'Through the Decades' en veel afbeeldingen bevatten links welke zijn aan te klikken voor download. Klik hier om naar het Magazine te gaan. SimGuruLegacy heeft via Twitter aangekondigd dat voor Sims 4 spelers op PS4 en Xbox One dezelfde update zal worden uitgebracht als voor PC/Mac van vandaag.
De update voor Console is te downloaden vanaf vannacht 05.00 uur NL tijd. Dit tijdstip is gekozen om te zorgen dat het internet niet overbelast wordt. Omdat het dezelfde update als voor PC/Mac betreft (behalve natuurlijk de aanpassingen voor MacOS) kun je hier de Nederlandse patch notes vast bekijken.
De juiste update versie kun je checken in:
(mijn)Documenten/Electronic Arts/de Sims 4/GameVersion.txt Als je hier nog de oude versie ziet staan, sluit dan je spel even af en start het opnieuw. Is de versie dan nog niet aangepast? Sluit dan je spel af en verwijder het document GameVersion.txt in je Sims 4 map. Start opnieuw je spel. Er wordt nu een nieuw document aangemaakt met de juiste versie. Als je mods en/of cc in je spel hebt, wordt dit door een update automatisch uitgeschakeld. Je hoeft hier zelf niets voor te doen. Wat je wel moet doen na het uitvoeren van de update is je mods en/of cc weer activeren. Dit doe je door in je spel bij spelopties/overige de optie aangepast materiaal en modificaties inschakelen aan te vinken en daarna je spel opnieuw op te starten. Het kan voorkomen dat je mods en/of cc daarna niet werken. In dat geval zal je bij de ontwerper een bijgewerkte versie moeten downloaden. De Engelse Patch notes voor PC/Mac kun je hier vinden.
Hi Simmers,
Met deze aankomende patch zal de locatie waar sommige van De Sims 4-gamebestanden zijn opgeslagen in macOS veranderen om te voldoen aan de bijgewerkte notarisatie-eisen van Apple. Als je geen gamebestanden handmatig hebt gewijzigd, zou je de patch moeten kunnen installeren en gewoon door kunnen spelen. Lees de veelgestelde vragen hieronder voor meer informatie over wat er gaat veranderen. Wat doet deze patch? Zodra de patch is gedownload, zullen de volgende acties plaatsvinden als onderdeel van het installatie- / reparatieproces: De configuratiebestanden Default.ini, GraphicsCards.sgr en GraphicsRules.sgr worden verwijderd en nieuwe standaardversies worden toegevoegd aan de map Resources in de toepassingsbundel. Alle eerder geïnstalleerde pakketinhoud (DLC) wordt verplaatst naar een nieuwe map De Sims 4 pakketten naast de applicatiebundel. Waarom worden bestanden verplaatst? Heeft dit invloed op mijn uitbreidingspakketten en / of mods? Om te voldoen aan de notarisatie-eisen moest de locatie waar bepaalde gamebestanden en gedownloade inhoud zijn opgeslagen, worden gewijzigd. Uitbreidingspakketten zouden na deze wijziging naar verwachting moeten werken. Mod-bestanden mogen helemaal niet worden beïnvloed door deze wijziging. Wat als ik mijn De Sims 4 op een andere locatie dan de standaard opsla (externe schijf, andere map, enz.)? De locatie van de game-app-bundel en uitvoerbare bestanden worden niet beïnvloed door deze wijzigingen, alleen waar pack-inhoud is geïnstalleerd. Als je de locatie van de app-bundel verplaatst, verplaats dan ook de map De Sims 4 Pakketten. Zullen er wijzigingen zijn in waar mijn opgeslagen games worden opgeslagen? Nee, opgeslagen games blijven opgeslagen in je map Documenten op ~ / Documents / Electronic Arts / The Sims 4 /. Wat als ik Config-bestanden heb bijgewerkt zoals: Default.ini, GraphicsCards.sgr, GraphicsRules.sgr? Als onderdeel van het patchproces wordt de locatie van deze bestanden verplaatst naar een nieuwe map Resources binnen de app-bundel. Op deze nieuwe locatie worden nieuwe standaardversies van deze bestanden geïnstalleerd. Als je lokale wijzigingen in deze bestanden hebt aangebracht, gaan ze verloren en moeten ze opnieuw worden aangebracht op de nieuwe locatie. Wat is notarisatie? Waarom nu? Notarisatie is een nieuwe vereiste voor macOS-applicaties die gebruikers gemoedsrust geeft dat de software die ze installeren van buiten Apple's macOS App Store is gecontroleerd en geverifieerd dat Apple geen schadelijke inhoud bevat. Recentelijk zijn strengere notarisatie-eisen ingevoerd. Je kunt meer lezen over het proces in het officiële Apple Developer-artikel. |
Steun mijn site voor meer giveaways en koop (wat je wilt) bij bol door te klikken op onderstaande bol. banner
|