MOONSHINESIM
  • Home
  • Forum
  • Sims 4 Overzicht
    • Help van EA
  • Over MoonshineSim
    • Privacy en Cookies
    • Contact
    • Community Links
  • Mijn Creaties
    • Sims 3 kavels
    • Sims 4 kavels
    • Maxis Favoriet
    • Gebruiksvoorwaarden

de Sims 4 Eiland Leven: eerste impressies door Giuletta Sims!

11/6/2019

0 Comments

 
CC maker Giuletta Sims ging zelf een kijkje nemen op EA Play en schreef een verslag van haar eerste ervaringen tijdens een speelsessie met de Sims 4 Eiland Leven. Ze heeft veel genoteerd over de mogelijkheden van ZeemeerSims, over dolfijnen, over een nieuwe doodsoorzaak en over de nieuwe carrière en parttime baantjes.

Ik heb van de belangrijkste punten een vertaling voor jullie gemaakt, maar als je het hele verhaal wilt lezen en bekijken ga dan naar haar homepage op Tumblr. Veel leesplezier!

​Klik op 'meer lezen' voor de rest van het artikel.
Foto
• ZeemeerSims kunnen in CAS worden gemaakt, ze vallen in dezelfde categorie als vampiers. Er zijn 4 staarten, een van de staarten heeft een soort van glinsterende lichten. ZeemeerSims hebben ook speciale ogen (ze worden in de trailer getoond).
• Een Sim wordt een ZeemeerSim wanneer hij/zij het water ingaat zodra je de opdracht geeft om te zwemmen. Een Sim kan in het water waden zonder in een ZeemeerSim te veranderen.
• In plaats van hygiëne moeten ZeemeerSims de behoefte aan hydratatie vullen. Ik denk dat het vervuld raakt als een ZeemeerSim in de oceaan zwemt. Mijn ZeemeerSim had een paar positieve stemmingen na het zwemmen in de oceaan.
• Sommige interacties zullen punten aftrekken van hydratatie. Mijn ZeemeerSim gebruikte bijvoorbeeld 30 hydratatiepunten om een ​​dolfijn te roepen.
• Interacties met het water: sims kunnen drijven, zwemmen waar je maar klikt, rondzwemmen (ik heb deze interactie getest), zonnebaden. Ik ben niet 100% zeker of alle Sims kunnen zonnebaden in de oceaan of alleen ZeemeerSims. Als het bewolkt is, is de zonnebaden optie niet aanwezig.
• Er zullen 3 soorten of dolfijnen zijn. Een Sim die bevriend wordt met een dolfijn kan er een naam aan geven.
• Sims die bevriend raken met dolfijnen kunnen de dolfijn voeden voor §2, met ze praten, vragen om te spuiten, de dolfijn spetteren, aaien en vragen om een truc te doen: dansen, kussen, wrijven of vangen.
• Er zal een actieve natuurbeschermer carrière zijn die twee takken zal hebben: milieubeheerder of zeebioloog.
• Een natuurbeschermer zal voor het afval rond het eiland moeten zorgen. Het zal langs de strandgrens worden verspreid, maar de belangrijkste taken zullen beschikbaar zijn in het district Mua Pel'am (NL naam nog niet bekend). Het is een natuurreservaat waar EA een schipbreuk, een grot en een waterval heeft geplaatst.
• Er zijn 3 parttime banen: duikinstructeur, visser en badmeester.
• EA heeft de fitnessvaardigheid vernieuwd en zwemmen in de oceaan en werken als badmeester op het strand zullen die vaardigheid beïnvloeden. Ik zag een Sim borstcrawlen en die zwom met een torpedosnelheid naar voren, terwijl andere Sims wat langzamer zwommen. Ik had geen interactie met die Sim en ik vroeg me af wat voor fitnessvaardigheid hij had.
• Sims kunnen zonnebrand krijgen. Ze zullen een ongemakkelijk humeur krijgen en zullen je laten zien dat ze zich niet goed voelen voordat ze verbrand raken. Het duurt ongeveer 4 uur (geschat aantal uren) om een ​​zonnebrand te krijgen. Het kan worden voorkomen door het gebruik van zonnebrandcrème. Ik hoefde het niet apart te kopen, die interactie was beschikbaar toen ik op de luchtbedden op het water klikte.
• Sims kunnen naakt of gekleed zonnebaden.
• Er zullen 2 nieuwe eigenschappen zijn: Child Of The Island (kind van het eiland) en Child of The Ocean (kind van de oceaan). Child of the Island zal het leuk vinden om op een eiland te wonen en activiteiten te doen waaronder vissen. Sims met eigenschap Child Of The Ocean zullen erg ongemakkelijk zijn als je ze opdraagt ​​te gaan vissen omdat ze bevriend zijn met alle zeedieren.
• Nieuwe ambitie is Beach Bum (NL benaming nog niet bekend). Sims met deze ambitie zullen genieten van een eenvoudig leven in de omgeving van het eiland.
• Sims kunnen duiken met duikuitrusting, maar alleen op aangewezen plaatsen bij boeien. Boeien zijn ‘rabbitholes’. Je kunt een sim opdracht geven om te duiken als je een duikuitrusting koopt voor §2500, foto's maken van de vissen onder water als je een camera koopt voor §1000 of aan speervissen gaat doen. Ik ben echter niet 100% zeker over speervissen. Hier hoorde ik ontwikkelaars over spreken, maar ik lette niet echt op of deze interactie beschikbaar was op de boei. Ik denk dat er één interactie was "koop een mes §250" die ik niet heb getest. Er is dus geen actief duiken behalve snorkelen. Ik heb niet gezien hoe het werkt.
• Sims kunnen waden in ondiep of half diep water. Als ze uit het water gaan, lopen ze langzamer net zoals in het echte leven. Het ziet er heel realistisch uit, maar het kan na enige tijd saai worden als je speelt voor een ZeemeerSim die moet zwemmen om haar hydratatieniveau aan te vullen. Maar ik denk dat modders deze animatie kunnen versnellen.
• Sims laten voetafdrukken in het zand achter. Ik vond het een erg leuke toevoeging.
• Kinderen en peuters kunnen geen ZeemeerSim worden. Alleen tieners en hoger. Ik vergat te vragen of een gewone Sim kan veranderen in een ZeemeerSim, of over kruisingen tussen mensen en ZeemeerSims, of ZeemeerSims en vampieren of aliens.
• Telkens wanneer de vulkaan uitbarst, werpt het stukken lava op de grond. Als een Sim die lava aanraakt, zal hij in brand vliegen en mogelijk dood gaan door verbranding.
• ZeemeerSims hebben een interactie beschikbaar als je op een houten vissersbord klikt. Het wordt " aquatic lure" (aquatisch lokmiddel??) genoemd, wat enkele hydratatiepunten zal kosten. Een ZeemeerSim blies op een schelp. Eerst merkte ik niets, maar toen zag ik een of ander sprankelend licht op het water. Ik neem aan dat ZeemeerSims op deze manier de vissen aanroepen.
• Sims kunnen verdrinken.
• ZeemeerSims hebben een speciale kracht om een sim te lokken, om hem/haar verlieft te laten worden of zelfs de sim te laten verdrinken. Een Sim die verdrinkt in de oceaan kan niet herrijzen. Dus je moet voorzichtig zijn. Ik speelde geen van deze interacties, deze informatie werd gedeeld door ontwikkelaars die ik na de gamesessie sprak.
• ZeemeerSims op het land zien eruit als gewone Sims, geen schubben, geen vinnen of kieuwen.
• Er zal geen winter op het eiland zijn, maar er zullen tropische stormen zijn. Ik weet niet of het Uitbreidingspakket Jaargetijden nodig is om tropische stormen te veroorzaken.
• Op het laadscherm zag ik een regel "kavadrank vereist geen kavawortels, maar ze zouden wel nuttig zijn". Ik heb niet gevraagd of er een nieuwe plant zou komen, maar ik vermoed dat Sims in staat zullen zijn om een ​​plant te vinden of kavawortels te bekijken of te kopen. Waarom zou deze regel anders op een laadscherm staan?
• Er zal een particuliere kavel zijn vlak naast de vulkaan.
• Sims die in de huizen op palen wonen, kunnen direct vanaf de pier, die aan het huis vastzit, in het water springen.
• ZeemeerSims kunnen heel ver zwemmen, niet alleen in de buurt van het huis. Het leek erop dat ze tussen de kavels binnen een district konden zwemmen, maar om een ​​nieuwe kavel te betreden, moest ik het laadscherm doorlopen.
• Tegen het einde van de spelsessie zag ik in de linkerbovenhoek de gebeurtenis "island-welcome wagon". Ik heb het niet afgemaakt en weet niet hoe het eruit ziet. Ik ben geïntrigeerd.
 
Dit deel is meer voor mijn collega CC makers
• Ik was erg benieuwd hoe zonnebrand werkt toen ik dit op Sims zag. SimGuruChowder wist niet zeker hoe het geïmplementeerd was en ik zal proberen hem later deze week details hierover te vragen.  Mijn gok is dat het spel de diffuse textuur van de alpha-laag gebruikt om zoiets als zonnebrand op de sim te ‘bakken’.
SimGuruChowder zei dat er een kans bestaat dat op maat gemaakte kleding (CC) niet zal werken. Ik denk dat de CAS Preset-bronnen moeten worden bijgewerkt, er zal een nieuwe tag zijn of een buff, maar hoogstwaarschijnlijk een tag. Als kleding deze tag nodig heeft, kunnen ze mogelijk worden gerepareerd met een batch-fix. Neem mijn woorden niet aan als een belofte voor een batch-fix, aangezien ik geen ontwikkelaar van Sims 4 Studio ben en niet kan beloven dat ze enige tijd over hebben om dit te doen.
• De Pride-patch breekt zeker veel mods.
Aangezien er veranderingen zijn in de UI (ZeemeerSims hydratatie niveaus en CAS) moeten UI mods worden bijgewerkt.
Ook vermoed ik dat ZeemeerSims een nieuw skelet met staartbeenderen zullen gebruiken in plaats van beenbotten.
Daarom kan Andrew's Pose Player ook breken. Dus als je werkt aan een belangrijk verhaal en vertrouwt op Pose Player, plan dan je update overeenkomstig.
0 Comments



Leave a Reply.


    Steun mijn site voor meer giveaways en koop (wat je wilt) bij bol.com door te klikken op onderstaande bol.com banner
    Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen

    Tags

    Alles
    Algemeen
    Cheats
    Community Blogs
    Community Packs
    Concept Art
    EA
    EA App
    EA Enquêtes En Surveys
    EA Steam
    Evenementen
    Facebook
    Giveaways
    Handleidingen
    Live Stream
    Magazines
    Maxis Favoriet
    Maxis Monthly
    Mods En CC
    Origin
    Peuters
    Renders En Boxart
    Reviews En Gidsen
    Scenario's
    Simmie's Creaties
    Sims 4 Accessoires
    Sims 4 Bezorgexpres (SBE)
    Sims 4 Buurtverhalen
    Sims 4 Console
    Sims 4 Game Packs
    Sims 4 Kits
    Sims 4 Mobile
    Sims 4 Quiz
    Sims 4 Uitbreidingen
    Sims 4 Uitdagingen
    Sims 4 Waslijst Bugs
    Sims 4 Werelden
    Sims 5
    Site En Forum
    Speculatie
    Trailers En Clips
    Updates


    Archief

    Maart 2023
    Februari 2023
    Januari 2023
    December 2022
    November 2022
    Oktober 2022
    September 2022
    Augustus 2022
    Juli 2022
    Juni 2022
    Mei 2022
    April 2022
    Maart 2022
    Februari 2022
    Januari 2022
    December 2021
    November 2021
    Oktober 2021
    September 2021
    Augustus 2021
    Juli 2021
    Juni 2021
    Mei 2021
    April 2021
    Maart 2021
    Februari 2021
    Januari 2021
    December 2020
    November 2020
    Oktober 2020
    September 2020
    Augustus 2020
    Juli 2020
    Juni 2020
    Mei 2020
    April 2020
    Maart 2020
    Februari 2020
    Januari 2020
    December 2019
    November 2019
    Oktober 2019
    September 2019
    Augustus 2019
    Juli 2019
    Juni 2019
    Mei 2019
    April 2019
    Maart 2019
    Februari 2019
    Januari 2019
    December 2018
    November 2018
    Oktober 2018
    September 2018
    Augustus 2018
    Juli 2018
    Juni 2018
    Mei 2018
    April 2018
    Maart 2018
    Februari 2018
    Januari 2018
    December 2017
    November 2017
    Oktober 2017
    September 2017
    Augustus 2017
    Juli 2017
    Juni 2017
    Mei 2017
    April 2017
    Maart 2017
    Februari 2017
    Januari 2017
    December 2016
    November 2016
    Oktober 2016
    September 2016
    Augustus 2016
    Juli 2016

Foto
​Disclaimer: All original material on this site © 2016-2024 by MoonshineSim. All Rights Reserved.
This site is not endorsed by or affiliated with Electronic Arts™, or its licensors.
Trademarks are the property of their respective owners.
Foto
  • Home
  • Forum
  • Sims 4 Overzicht
    • Help van EA
  • Over MoonshineSim
    • Privacy en Cookies
    • Contact
    • Community Links
  • Mijn Creaties
    • Sims 3 kavels
    • Sims 4 kavels
    • Maxis Favoriet
    • Gebruiksvoorwaarden