Door alle informatie die we de afgelopen dagen over het nieuwe Uitbreidingspakket de Sims 4 Ecologisch Leven hebben gekregen, zou je bijna vergeten dat de ontwikkeling van het Community Accessoirespakket Uitgebreid Breien ook al in een vergevorderd stadium is. Hoewel de releasedatum van dit pakket nog niet bekend is, is al wel door EA bevestigd dat dit pakket niet lang ná de release van de Sims 4 Ecologisch Leven zal uitkomen. SimGuruConor heeft op het US forum opnieuw een artikel geschreven over dit pakket en dit keer geeft hij uitgebreide informatie over de online winkel Plopsy. Onderstaand de vertaling van dit artikel (klik op meer lezen voor het hele artikel) en het zal je opvallen hoe goed dit accessoirespakket gaat aansluiten bij de Sims 4 Ecologisch Leven. Welkom terug bij een nieuwe Uitgebreid Breien Diepe duik! Dit is deel 4 van onze doorlopende serie waarin we een kijkje achter de schermen nemen om de komende gameplay-functies diepgaand te bespreken en een kleine Q&A te hebben met leden van het ontwikkelingsteam. Laten we het vandaag hebben over Plopsy! >>> Plopsy is een online marktplaats voor kunst en kunstnijverheid om goederen te kopen en verkopen. Het is een soort samensmelting van echte online winkels, maar de thema's moeten vertrouwd aanvoelen. Voor een pakket rond breien, voelde dit als een heel goede toevoeging. Uiteindelijk kun je je partner maar een paar keer een trui geven ... en er zijn zoveel truien om te breien! De procedure voor Plopsy is relatief eenvoudig - zodra je een object hebt gemaakt, komt de interactie Lijst op Plopsy beschikbaar. Het aanbieden van een item op Plopsy kost een kleine vergoeding en blijft enkele dagen op Plopsy staan. Je kunt je vermelde items in je inventaris bijhouden, waar je de huidige duur van het item ziet en of er geïnteresseerde kopers zijn. Als iemand je item wil kopen, ontvang je een bericht. Als je akkoord gaat met het bod van de koper, kun je de actie Verzenden op Plopsy gebruiken om het object per post te verzenden. Je wordt onmiddellijk betaald en krijgt een bedankbericht van de koper wanneer hij je pakket ontvangen heeft. Je kunt ook het aanbod van een koper negeren en het object opnieuw te koop aanbieden. Plopsy biedt een hogere uitbetaling dan het verkopen van dingen op de ouderwetse manier, ten koste van wat algemeen onderhoud en geduld. Het doel is om een betere verkoopervaring te bieden voor zowel de thuisblijvende doe-het-zelf professional als de doe-het-zelf hobbyist. Plopsy is niet gebonden aan een carrière of een optreden, dus iedereen is vrij om het te proberen! Sims kunnen ook dingen op Plopsy kopen via hun telefoon of computer. Deze online etalage laat de hele dag door willekeurig vervaardigde items zien, dus zelfs niet-geslepen Sims maken kans op coole dingen (inclusief de nieuwe gebreide kleding!). We plannen dat Plopsy beschikbaar zal zijn voor zaken als schilderijen, houtbewerkingsstandbeelden, drankjes, gebreide items, bloemstukken en meer. In de hoop ook toekomstige kunsten en ambachten onder te brengen bij Plopsy! Zonder verder oponthoud, hier is Rick Rodgers, ingenieur extraordinaire in ons Stuff Pack-team, om een beetje te praten over codering, gebruikersinterface en alle bits daartussenin. Conor: Kun je ons vertellen wat het betekent om Gameplay Engineer te zijn op De Sims 4?
Rick: Om te begrijpen wat een GPE is (we zeggen altijd GPE), moet je een beetje begrijpen hoe De Sims 4 werkt. De Sims 4 maakt gebruik van een client-serverarchitectuur, wat betekent dat het in wezen bestaat uit twee afzonderlijke programma's die met elkaar praten. Het eerste programma noemen we 'de klant' en het is verantwoordelijk voor het weergeven van het spel aan de speler. Het behandelt zaken als afbeeldingen, audio en de gebruikersinterface (het is relatief belangrijk!). Het tweede programma noemen we 'de server' en het beheert wat we gameplay-systemen noemen, zoals autonomie, interacties, relaties, ambities, vaardigheden en carrières. De server houdt die systemen bij en condenseert ze tot bewerkingen die de klant begrijpt, zoals "speel deze animatie op dit object" of misschien "zet deze kat bovenop deze stofzuiger". Als GPE is het mijn taak om de gameplay-systemen op de server te bouwen (en te repareren) en ervoor te zorgen dat ontwerpers de opties hebben die ze nodig hebben om er functies mee te creëren. (Disclaimer: ik vereenvoudig een beetje) Conor: Je werkt ook aan UI Engineering. Hoe verschilt het van Gameplay Engineering? Hoe is het hetzelfde? Rick: Voor mij gaat gameplay-engineering over het oplossen van abstracte problemen zoals "waar en hoe moet een Sim het voorwerp dat hij vasthoudt neerleggen?" terwijl UI-engineering meestal gaat over het oplossen van veel concretere problemen zoals: "Wat doen we als het Russische woord voor Tiny Home te lang is voor deze knop?". UI-engineering kan echt bevredigend zijn omdat de wijzigingen die we aanbrengen meestal onmiddellijk zichtbaar zijn. Er is ook iets leuks aan het veranderen van de interface van het spel waar we de hele dag naar staren. Uiteindelijk is code echter code. Ik werk graag aan beide omdat het betekent dat ik de gameplay en UI-componenten van een enkele functie kan implementeren. Conor: Is er één ding in Uitgebreid Breien waar je echt naar uitkijkt om aan te werken? Rick: Plopsy - Ik denk gedeeltelijk omdat het idee om dingen die ik thuis maak te verkopen me in het echte leven altijd aansprak. Plopsy breekt ook enkele van de aannames die we eerder hadden gemaakt over hoe we het doe-het-zelf-systeem zouden gebruiken, en het was leuk om de problemen die zijn opgekomen te vinden en op te lossen. Conor: Wat is je favoriete functie waaraan je ooit hebt gewerkt in De Sims 4? Rick: Mag ik er twee kiezen? Favoriete functie om te maken: Ik heb met veel plezier Freelancer-carrières aan het spel toegevoegd. We hadden iets soortgelijks gedaan als Freelancer met de acteercarrière in De Sims 4 Word Beroemd, en we wilden een manier bedenken om enkele van de dingen die we leuk vonden aan de acteercarrière te gebruiken om andere carrières te maken. Toen we nog een freelancercarrière voor modefotografie aan Het Sims 4 Moschino Accessoirepakket toevoegden, had ik het gevoel dat mijn baby volwassen was. Favoriete functie om te spelen: Ik heb echt genoten van het werken aan het Opklapbed in De Sims 4 Klein Wonen Accessoires. Het handige ontwerp, maar de soms stekelige buitenkant, maken het de perfecte combinatie van verstandig en een beetje snode. Je zou kunnen zeggen dat ik me er een beetje mee identificeer. Ik heb het object zelf niet aangesloten, dat was ons ontwerpteam. Maar ik werkte eraan omdat we gameplay-ondersteuning in code nodig hadden voor een bed dat ook een loveseat was. Zoiets hadden we nog nooit gemaakt. Conor: Bedankt Rick! Dat is alles wat ik deze week heb, Simmers, maar wees niet bang, we hebben nog een diepgaande ontwerpduik om met je te delen. Ik heb het beste en mijn persoonlijke favoriet voor het laatst bewaard. Dus doe de volgende keer mee met de Uitgebreid Breien diepe duik! Tot dan.... SimGuruConor
0 Opmerkingen
Laat een antwoord achter. |
Steun mijn site voor meer giveaways en koop (wat je wilt) bij bol door te klikken op onderstaande bol. banner
|