SimGuruSarah heeft op het US forum een extra toelichting gegeven op de uitslag van de 3e stemronde voor het Community Accessoirespakket. Dit maakt iets duidelijker hoe en waarom voor deze CES items is gekozen. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- DISCLAIMER: Ontwerpen zijn nog steeds in uitvoering en kunnen tijdens de ontwikkeling veranderen. Ik wilde wat over de gameplay en de resultaten met jullie allemaal delen. De CES-items in het blauw zijn de items die we momenteel van plan zijn om je te laten knutselen via de breivaardigheid. Met de Community Accessoirespakketten proberen we de stemming zoveel mogelijk te respecteren. Dit pakket is uniek omdat de CES-middelen echte gameplay-implicaties hebben, omdat je (sommige) kledingartikelen kunt breien.
Met dat in gedachten ruilden we een volwassen vrouwelijke top voor een sweater voor kinderen (# 80) om ook iets te breien te hebben voor kinderen. Deze kind-sweater werd als 23e gerangschikt in de algemene stemmen. Het huidige plan is om je verschillende gebreide kledingstukken (en objecten) op verschillende vaardigheidsniveaus te laten ontgrendelen, vergelijkbaar met hoe bestaande knutselvaardigheden in het spel werken. We onderzoeken momenteel of deze vervaardigde kledingartikelen alleen in CES kunnen worden ontgrendeld nadat ze zijn gemaakt, maar dat kan wel of niet in de uiteindelijke game terechtkomen. Gebreide objecten zouden werken als huidige, bewerkbare objecten, in die zin dat ze niet beschikbaar zijn in de bouwen/kopen catalogus, maar dat je ze kunt maken en ze vervolgens in de wereld plaatsen. We zullen de komende weken en maanden meer details over de gameplay delen. Waarom duurt het zo lang voordat we over gameplay praten? Vanwege het ontwikkelingsschema voor Accessoirespakketten moeten we kunstvoorwerpen (kleding en objecten) als 1e laden. Wanneer we deze elementen selecteren, kennen we het packthema, de kunststijl en de belangrijkste gameplay-functie(s), maar de details van de ontwerpen zijn nog niet uitgewerkt omdat we niet aan de gameplay beginnen te werken (codering, afstemming, tekst, enz ...) tot veel later, meestal vlak voor of direct nadat de kunstvoorwerpen zijn voltooid. Ik hoop dat je deze informatie interessant en inzichtelijk vindt. Fijn weekend en een happy simming! SimGuruSarah
0 Comments
Leave a Reply. |
Steun mijn site voor meer giveaways en koop (wat je wilt) bij bol.com door te klikken op onderstaande bol.com banner
|