Op het US Sims forum heeft SimGuruConor, naar aanleiding van het nieuwe Paranormaal Accessoirespakket, het 1e deel van een developer Blog geplaatst. Dit blog geeft informatie over 2 nieuwe speltoevoegingen die aan de Basisgame zullen worden toegevoegd met de pre-release update van Paranormaal op 21 januari a.s.
Ik heb dit Blog 'vrij' voor jullie vertaald naar het Nederlands zodat iedereen toegang heeft tot deze informatie. Van sommige Engelse benamingen/woorden die in het Blog worden gebruikt, weet ik op dit moment niet hoe ze in het Nederlands in het spel zullen worden weergegeven. Het kan dus zijn dat daar uiteindelijk een ander Nederlands woord voor gebruikt gaat worden. Dat doet echter niets af aan de geboden opties. Klik op de plaatjes om te vergroten en op 'meer lezen' voor het hele artikel!
Hallo Simmers! Welkom bij een klein tweedelig Dev Blog over ons nieuwste Paranormaal Accessoirespakket! Dit pakket was fantastisch om aan te werken, en ik ben enthousiast om te delen waar dit pakket over gaat!
Ik zal proberen om niet te veel spoilers van het pakket te onthullen, dus ik zal het enigszins kort houden.
Onze onderwerpen voor vandaag zijn de nieuwe gemoedstoestand Angstig en het Spookhuis Kavel Type, plus een interview met onze Audio Artist! Angstig worden Sims kunnen nu genieten van de doodsangst van de Angstig gemoedstoestand! De angstige gemoedstoestand beïnvloedt Sims op verschillende manieren, met mijn persoonlijke favoriet, de nieuwe schreeuw onsamenhangend-interactie, waarbij een angstige Sim naar een andere Sim rent om de longen uit hun lijf te schreeuwen. Dit kan ertoe leiden dat de andere Sim de angstige Sim kalmeert, of dat beide Sims angstig worden. Dit kan een kettingreactie van de angstige gemoedstoestand veroorzaken als je niet oppast!
Whoa, whoa, whoa, het is okay!
Sims die last hebben van de angstige gemoedstoestand hebben ook moeite om met anderen te communiceren, de neiging om overal in paniek te raken en zijn iets meer vatbaar voor ongelukken. Als er geen andere Sims in de buurt zijn om een angstige Sim te kalmeren, moeten ze zich misschien een tijdje onder de dekens verbergen. Maar als angstig zijn gewoon niet jouw Sims-stijl is, overweeg dan om de nieuwe Moedig eigenschap aan te schaffen. Deze eigenschap uit de beloningenmarkt vermindert snel de opkomende angst die een Sim voelt en helpt Sims hun kalmte sneller terug te krijgen. Hoewel geen enkele Sim totaal onverschrokken is, zou deze eigenschap moeten helpen om sommige van die enge gevoelens te verkleinen. De Angstig gemoedstoestand en de Moedig beloningseigenschap zijn allemaal basisspelfuncties die op 21 januari bij de Paranormaal Accessoirespakket update uitkomen. Talloze eerdere ‘ongemakkelijke’ emoties worden nu angstige-emoties. Hoewel angstig zijn misschien niet veel voorkomt in je dagelijkse Sims-leven, is leven in een spookhuis een heel ander verhaal ... Gelukkige spokenjacht Introductie van het Spookhuis kaveltype!
‘The Duplantier Dwelling’, gemaakt door Doctor Ashley! Dit spookhuis zal beschikbaar zijn in de galerie!
Ze zijn als gewone huizen, alleen spookt het er! Hoewel ze overdag bescheiden zijn, worden deze plekken 's nachts super raar. Je Sims kunnen dingen opmerken als flikkerende lichten, ratelende pijpen of zelfs griezelige poppen die in de hoek naar hen staren. Het zijn allemaal volkomen normale gebeurtenissen in een spookhuis, maar het kan even duren voordat je Sims zich aan hun nieuwe omgeving hebben aangepast. Sims die in een spookhuis wonen, maken ook kennis met zwevende verschijningen die bekend staan als Spectres. Het zijn schattige kleine beestjes, maar hun motieven zijn niet helemaal duidelijk. Je kunt proberen met ze te praten, of ze zelfs cadeautjes aanbieden in de hoop een goede verstandhouding op te bouwen. Als ze je leuk vinden, zullen ze speciale buit voor jou en je gezin laten vallen. Als ze je niet mogen, dan ben je gewaarschuwd. Leren omgaan met je nieuwe spookachtige bewoners is cruciaal in een spookhuis. Dingen zoals het verpesten van seances, het verwaarlozen van Spectres of het laten binnendringen van vervloekte objecten in je huis zullen een negatieve invloed hebben op de spirituele sereniteit. Het is een delicate kunst om samen te zijn met de entiteiten van het huis, en gelukkig heb je een expert ter zake om je te helpen! Maak kennis met Guidry Claude René Duplantier Guidry was in zijn vorige leven een doorgewinterde paranormale onderzoeker, maar nu bestaat hij om iedereen te helpen die dapper genoeg is om in een spookhuis te leven! Je zult hem waarschijnlijk tegenkomen als hij in een spookhuis woont, maar maak je geen zorgen, hij is een aardige geest! Guidry zal zijn wijsheid graag aanbieden aan degenen die ernaar zoeken. Als je in de war, gealarmeerd of enigszins ongemakkelijk bent door je nieuwe, spookachtige omgeving, geef Guidry dan een schreeuw en hij kan je misschien helpen. Hij kan ook waardevolle voorwerpen aanbieden om je Sims te helpen; je hoeft alleen maar contact op te nemen!
Ik heb het nog steeds.
Het enige wat Guidry ervoor terug wil, is voorlopig bij jou te verblijven. Klinkt als een eerlijke deal, toch? Maar als je er de voorkeur aan geeft om het alleen te doen, kun je zijn nachtelijke bezoeken altijd uitschakelen - hij zal niet al te overstuur zijn, misschien. Zoals eerder vermeld, was Guidry een paranormaal onderzoeker voordat hij vroegtijdig overleed. Als hij potentieel in je ziet, kan hij je certificeren met een Paranormaal Onderzoeker vergunning, waarmee je toegang krijgt tot de Paranormaal Onderzoeker Freelancer taken. Alleen degenen die voldoende gekwalificeerd zijn, kunnen toetreden tot de gelederen van Paranormaal Onderzoekers, maar daarover de volgende keer meer! Wees moedig! Wonen in een spookhuis voegt een laag risico en beloning toe voor je Sims, en elke geslaagde nacht levert beloningspunten op voor iedereen in het huishouden. Spoken kunnen ook schatten laten vallen die ook kunnen worden verzameld, geconsumeerd of verkocht aan een ‘Oddity Collector’. Dus hoewel je Sims misschien een beetje in gevaar komen, zullen ze gelukkig gecompenseerd worden. Een van mijn favoriete spookschatten is de nieuwe Heilige Kaars. Ze zien er niet alleen cool uit, maar ze helpen Sims ook te beschermen tegen paranormale invloeden. Plaats ze in je huis om ervoor te zorgen dat Sims goed beschermd zijn! Een goed beschermde Sim. Dingen zoals heilige kaarsen en het uitvoeren van ceremonies aan de seancetafel zijn essentieel om je Sims tevreden te houden in een spookhuis. Zonder deze paranormale hulpmiddelen te gebruiken, kunnen de entiteiten van het huis een beetje bazig worden. En hoewel het misschien in het belang van je Sims is om de gemoederen van het huis in toom te houden, kan het net zo leuk zijn om te zien hoe de dingen vreselijk mis gaan in een spookhuis. Dus wat je wilt!
Met dit kaveltype geactiveerd, is je huis nu een paranormaal epicentrum.
Net als Klein Wonen kan dit kaveltype op elk moment worden in- of uitgeschakeld. Dus of je nu een ongedwongen spanning zoeker bent die een paar nachten in een spookhuis wil doorbrengen, of een doorgewinterde paranormale expert die een nieuwe uitdaging wil aangaan, dit kaveltype zou iets te bieden moeten hebben voor je! Crosspack-spullen! (=samenspel met andere pakketten) Huisdieren kunnen ook plezier beleven! Ze zijn vooral dol op de vervloekte objecten die verschijnen! Zoals eerder vermeld, worden nu een heleboel oude emoties uit meerdere pakketten omgezet naar de angstig gemoedstoestand. Ik denk dat er 70 emoties zijn omgezet? Eerlijk gezegd ben ik de tel kwijtgeraakt. Alles dat geschikter leek voor de angstig gemoedstoestand, werd omgezet. Oh, en misschien herinner je je een oude Kaveleigenschap uit Stedelijk Leven genaamd Bezeten. Voor de duidelijkheid, het had een naamswijziging nodig, dus nu is het de Spookachtig kaveleigenschap. Het profiteert ook van de combinatie met het nieuwe Spookhuis kaveltype en heeft een grotere kans om 's nachts geesten te tevoorschijn te laten komen. Dus gebruik beide voor maximale spookachtigheid!
Hoorbaar angstig
Last but not least zou ik het gesprek graag aan onze audiokunstenaar voor dit pakket willen overdragen, Briana Billups! Ze heeft geweldig werk verricht door Spookhuizen tot leven te brengen! Geloof me! Conor: Kun je ons vertellen wat een audiokunstenaar doet in De Sims 4? Briana: Groot, breed beeld: een audiokunstenaar bepaalt hoe alles in De Sims 4 klinkt. We nemen op, creëren en bewerken geluiden naar de kunst en animatie van het spel. Klein, zeer gedetailleerd beeld: het creëren van de daadwerkelijke geluiden is meestal een van de kleinere aspecten van ons werk. We ontmoeten andere afdelingen, zoals ontwerp, animatie en VFX, om de algemene visie van nieuwe gamefuncties te begrijpen en hoe we er sonisch in kunnen passen. We ontmoeten elkaar om ervoor te zorgen dat al onze nieuwe inhoud nog steeds de leuke en eigenzinnige sfeer van de Sims behoudt. We bedenken nieuwe tools en implementeren waar nodig. Conor: Wat voor dingen gaan er in het creatieve proces voor het maken van audio? Briana: Elke audiokunstenaar / geluidsontwerper heeft zijn eigen creatieve proces, maar ik maak graag een soort 'sonisch moodboard'. Meestal wil ik een goed idee hebben van hoe iets in mijn hoofd moet klinken voordat ik het opneem of bewerk, dus het is fijn om geluidseffecten of muziek te hebben om naar te verwijzen die mijn oorspronkelijke inspiratie of ideeën vertegenwoordigen. Toen ik op de universiteit zat, maakte ik Spotify-afspeellijsten voor alles waar ik aan werkte. Ik luisterde een keer per dag naar ze en voegde ze toe en bewerkte ze waar nodig, dus toen ik echt aan het werk ging, was ik in de juiste gemoedstoestand. Nu ben ik meestal minder formeel over dit soort dingen, maar voor dit pakket zou ik terug willen verwijzen naar dingen als Vincent Price's demonische lach uit Thriller of Casper the Friendly Ghost Cartoons en de looping soundtrack uit de wachtrij van een horrorrit bij de Santa Cruz Beach Boardwalk (Ghost Blasters) Conor: Waar was je het meest enthousiast over om aan dit pakket te werken? Briana: Absoluut alle spookhuisgeluiden! Een goed geluidsontwerp is de crux van zoveel horrorfilms en videogames, dus zelfs als we de dingen meer "Casper" en minder "Poltergeist" zouden houden, wilde ik hier en daar toch een flinke schrik aanjagen. Ik heb mezelf op een dag echt bang gemaakt terwijl ik een andere functie in het spel aan het testen was! Conor: Als je moest kiezen, wat is dan je favoriete audioclip die je ooit aan De Sims 4 hebt toegevoegd? Briana: Ik zou zeggen dat mijn favoriete SFX de loops van de sportarena waren in EP08: Studentenleven. Wanneer je de arena bezoekt voor de voetbal / esports-wedstrijd of afstuderen, kun je echt naar de hele wedstrijd of ceremonie luisteren. Het was geweldig om van begin tot eind een heel verhaal te maken met alleen geluid. Ik heb er ook veel namen van ontwikkelaars bij het schrijven van de scripts voor onze stemacteurs ingestopt. Bedankt, Briana! Meer volgt! Dat dekt ongeveer dit eerste uitstapje naar het Paranormale Accessoirespakket! Dit pakket was heel leuk om aan te werken, en het was leuker om mijn Sims in paniek te zien vluchten dan ik zou willen toegeven. In het volgende blog zullen we ons concentreren op de Séance-tafel en het ontwikkelen van je Medium vaardigheid, evenals de nieuwe actieve freelance carrière Paranormaal Onderzoeker. Veel dank aan het Accessoirespakket-team voor het helpen tot leven komen van dit pakket, en bedankt, dokter Ashley, voor het bouwen van ons uitgelichte Spookhuis! Tot de volgende keer, SimGuruConor
0 Comments
Leave a Reply. |
Steun mijn site voor meer giveaways en koop (wat je wilt) bij bol.com door te klikken op onderstaande bol.com banner
|