Hallo Simmers! SimGuruConor, hoofdontwerper voor het De Sims 4 Community Accessoirspakket, hier. Ik hoop dat iedereen veilig blijft in deze gekke tijden (gelukkig zijn er op dit moment genoeg geweldige videogames om ons bezig te houden. Je weet waar ik het over heb!). Laten we vandaag een ‘diepe duik’ nemen in een van onze nieuwe gameplay-systemen, het Create-A-Sim Knitting Unlock System! Houd er rekening mee dat dit pakket nog in ontwikkeling is en dat dingen kunnen (en zullen!) veranderen tussen nu en wanneer het pakket wordt vrijgegeven. Zoals velen van jullie weten, zijn de meeste outfits al standaard ontgrendeld in De Sims 4. Met uitzondering van enkele kledingbeloningen, is bijna alles direct beschikbaar voor alle Sims om te dragen. Dit helpt je om het verhaal dat je wilt vertellen direct te vertellen, maar ik had niet het gevoel dat dit systeem ideaal was voor een pakket dat was ontworpen rond Sims die hun eigen kleding breien. Voor gebreide kleding zoals truien en mutsen, zullen Sims ze moeten maken - en ontgrendelen - door middel van gameplay. Als je klaar bent met het maken van een gebreid project, staat het in de inventaris van je Sim. Selecteer Toevoegen aan kledingkast om dat kledingstuk voor het hele huishouden te ontgrendelen. Dus als je buitengewone breister Sim een echt fantastische trui breit, kan iedereen in hun familie genieten van de vruchten van hun werk. Logisch toch? Koel. Maar hier is het leuke gedeelte! We maken de vervaardigde kleding zichtbaar in Create-a-Sim voordat je deze hebt ontgrendeld. Op deze manier kun je door alle potentiële gebreide items bladeren voordat je ze maakt. Dit zal je helpen bij het breien van je Sim en je laten zien welke vaardigheidsniveaus vereist zijn om bepaalde dingen te maken. We hebben nog nooit eerder zicht gegeven op vergrendelde Create-A-Sim-items, en ik ben erg enthousiast om dit in de game te krijgen voor onze brei-artikelen! Om te helpen illustreren wat ik bedoel, is hier een concept dat ons UX-team (meer over hen hieronder!) bedacht heeft. Klik op 'meer lezen' voor de rest van het artikel inclusief voorbeelden Zoiets voelde absoluut noodzakelijk voor een pakket dat sterk gericht is op het maken van kleding, en het helpt onze gebreide kleding speciaal en uniek te voelen. Als alternatief hoef je geen kleding voor je huishouden te ontgrendelen. Misschien vind je het gewoon leuk om truien aan anderen te geven? Misschien doneer je alleen sokken aan een goed doel? Misschien wil je het hele ding uittrekken en opnieuw beginnen? Hoe dan ook, gebreide kleding blijft in de inventaris van je Sim totdat je beslist wat het beste is. Ik ben van plan om een goed forumbericht te wijden aan de andere leuke dingen die je later met gebreide items kunt doen. Maar voor nu, wat dacht je van een vroege preview voor enkele van de iconen voor gebreide kledinginventaris? Spoilers hieronder! Nu wil ik Justin Allen introduceren, onze UX Designer voor dit pakket. Ik heb een beetje Q&A met Justin gedaan om je wat extra inzicht te geven in het ontwikkelingsproces.
Conor: Kun je ons vertellen wat UX is en wat het betekent om een UX-ontwerper te zijn? Justin: Kortom, UX (User Experience) ontwerpt de algehele ervaring en flow binnen een game en zijn functies. We werken er hard aan om de ervaringen zo te ontwerpen dat veel verschillende niveaus en soorten spelers kunnen genieten van hun tijd in de wereld van De Sims. Ik vind het geweldig om te weten dat ik deel uitmaak van een gepassioneerd team dat ernaar streeft om de best mogelijke ervaring voor onze spelers te creëren. Ik probeer constant YouTube-kanalen en verschillende forums te bezoeken om te zien wat spelers leuk vinden en wat hen kan frustreren in De Sims 4. Ik probeer die kennis in gedachten te houden bij het ontwerpen van functiestromen. Conor: Wat waren enkele uitdagingen waarmee je te maken kreeg bij het ontwerpen van het Create-A-Sim Knitting Unlock System? Justin: De grote uitdaging met het Create-A-Sim Knitting Unlock System was om het zichtbaar en interessant te maken, zonder dat het opdringerig of overweldigend was. We willen dat spelers de vergrendelde items zien en zich aangemoedigd voelen om te onderzoeken hoe ze de items kunnen ontgrendelen. Het was ook belangrijk voor ons om een systeem te creëren dat kan blijven evolueren en kan worden gebruikt met andere functies in toekomstige pakketten voor De Sims 4. Conor: Wat is je favoriete functie waaraan je ooit hebt gewerkt in De Sims 4? Justin: Ik ben vrij nieuw in het team van De Sims 4 (ik werkte aan een aantal andere projecten binnen EA voordat ik bij Maxis kwam). Maar ik vond het geweldig om aan het Klein Wonen Accessoirespakket te werken. Het was een leuke uitdaging om de UI-updates voor de bouw-modus te ontwerpen en erg leuk om te spelen. Ik ben super enthousiast over sommige dingen waar ik aan werk die in toekomstige pakketten komen, maar daar kan ik nu niet over praten, sorry! Ik ben erg trots om te werken aan een game met zulke actieve en geweldige spelers. Ik hoop dat je genoten hebt van dit kijkje in wat er gebeurt in ons nieuwste Accessoirespakket! Ik zou in de toekomst graag doorgaan met het delen van kleine diepgaande berichten zoals deze, dus blijf naar de forums kijken. Happy Simming, SimGuruConor
0 Comments
Leave a Reply. |
Steun mijn site voor meer giveaways en koop (wat je wilt) bij bol.com door te klikken op onderstaande bol.com banner
|