Help van EA

 

Er zijn een aantal manieren om antwoord te krijgen op technische vragen over of problemen met je Sims 4 spel of met Origin/EA App.
Hieronder vind je de officiële EA sites waar je terecht kunt met je vragen.

Ga naar de EA HELP contactpagina (Nederlands) om je probleem te melden via een Verzoekinformatie.
De helpdesk (email en/of chat) is geopend van maandag t/m vrijdag van 10.00 tot 19.00 uur.
Om een vraag te kunnen stellen moet je beschikken over een EA account. 
Beschik je nog niet over een EA account, dan kan je dit aanmaken door te registreren op: https://profile.ea.com

 

Let op: Er kunnen géén account- of betaling gerelateerde zaken behandeld worden via Answers HQ. Hiervoor dien je bovenstaande Live Ondersteuning (e-mail of chat) te contacteren.

Verder kun je deze pagina's proberen:
Console:
*
EA Help Sims 4 startpagina voor Console (Nederlands)
*
EA Help Sims 4 problemen oplossen voor Console(Nederlands)

Algemeen:
*
EA Answers HQvoor de Sims 4 (Nederlands forum; Algemene discussie, bug rapporten en technische problemen)
*
EA Answers HQ(Engels forum; voor Sims 3, Sims 4, Mobile, Freeplay, Other Sims games, Project Rene)

*EA Help op X (voorheen Twiter) (Engels)
*
EA Help Facebook (Engels)

Origin:
*
EA Answers HQvoor Origin (Nederlands forum; Algemene discussies en technische problemen)

EA App:
*
Verzamelde informatie over de EA Appdoor MoonshineSim
*
EA Answers HQ voor de EA App (Nederlands forum; Algemene discussies en technische problemen) 
*
EA Help toponderwerpen over de EA App (Nederlands)

Als je denkt dat je EA account gehackt is kun je
hier informatie vinden.

Storend gedrag (misbruik, intimidatie en vals spelen) in de Community melden (voor alle EA games, Origin, EA App, Sims 4 Galerie):
EA artikel met links
-
Speciale EA help pagina (voor alle spellen van EA, ook op XBox en Playstation)
-
Indien het misbruik door een Game Changer betreft (helemaal onderaan de pagina)