De Sims 4 Waslijst van 20 mei 2025!

Gepubliceerd op 20 mei 2025 om 19:43

(Vertaald uit het Engels) Hé Simmers! Welkom bij de Laundry List, waar we de grootste zorgen van de community delen die we momenteel onderzoeken en die we hopen op te lossen in een toekomstige patch. 

Omdat het alweer een jaar geleden is dat we ons team aankondigden dat zich toelegt op het oplossen van technische problemen, wilden we jullie een korte update geven over de voortgang. In de afgelopen 12 maanden hebben we 7 speciale Laundry Lists uitgebracht en honderden problemen opgelost, zowel nieuwe als oudere, met een focus op de problemen die de community het meest beïnvloeden. We zijn blij met de zinvolle verbeteringen die we hebben doorgevoerd en erkennen dat dit werk doorgaat. De komende maanden zullen we blijven experimenteren met nieuwe manieren om meer transparantie te bieden over de belangrijkste problemen waaraan we werken en het gemakkelijker te maken om die informatie via onze Discord te verkrijgen . Dit begint vandaag, omdat we veel goede vragen uit de community hebben gezien en veel daarvan wilden beantwoorden door te delen wat er allemaal bij dit proces komt kijken, van begin tot eind. 

🐞 Probleem is ontdekt en geverifieerd

Wanneer een speler een probleem meldt via onze EA Forums, zal een vriendelijke Community Manager of superuser van EA Forums kijken of er hulp geboden kan worden via probleemoplossing en alternatieve methoden om te proberen. Zo kan bevestigd worden of de game naar behoren werkt, of dat het probleem mogelijk te maken heeft met mods. Zo niet, dan controleren ze of het probleem al gemeld is en voegen ze het samen met een bestaande thread of starten ze een nieuwe thread. Vervolgens wordt er een ticket aangemaakt voor ons Quality Assurance (QA) team om te beoordelen. Mogelijk moeten ze meer informatie van spelers verzamelen om de bug op hun apparaten te reproduceren. Dit is cruciaal voor de vervolgstappen en daarom moedigen we spelers altijd aan om zoveel mogelijk specifieke details te verstrekken bij het melden van een probleem. 

Onze Sims-teams ontdekken en melden intern ook problemen die samen met de door spelers gemelde problemen worden gedocumenteerd. Door de grote verscheidenheid aan vrijheid in De Sims 4, plus de willekeur en variatie in speelstijlen en speleropties, is het onmogelijk om elk mogelijk scenario echt te testen. Dit betekent dat sommige problemen zich mogelijk alleen in specifieke omgevingen voordoen. Hoewel we ernaar streven om er zoveel mogelijk vóór de lancering op te lossen, stellen we uw begrip op prijs. Zodra QA het probleem kan reproduceren, maken ze een ticket aan zodat een technicus het kan beoordelen en een ernstclassificatie kan toekennen. Deze ernstclassificatie kan afhangen van het aantal stemmen dat het heeft ontvangen en hoe storend het probleem voor de gameplay is. Uw stemmen tellen!

πŸ”Ž Oplossing wordt onderzocht en gemaakt

Een team van engineers wordt aangesteld om een ​​probleem aan te pakken en de oorzaak te achterhalen. De omvang, het type en het risico van bugfixes kunnen enorm variëren, van relatief eenvoudige oplossingen tot complete herstructureringen van het codesysteem. Gezien de bijna oneindige variatie aan apparaten, besturingssystemen, unieke combinaties van geïnstalleerde content voor De Sims 4 , unieke speelstijlen en gedownloade mods, kan het een hele klus zijn om de oorzaak te achterhalen! 

Zodra de engineer begrijpt wat het technische probleem veroorzaakt, kan hij of zij beginnen met het plannen van de beste oplossing. Oplossingen kunnen hun eigen unieke uitdagingen met zich meebrengen, zoals het onbedoeld introduceren van meer problemen, en dat is wel het laatste wat we willen. Zodra de engineer een oplossing heeft ontwikkeld, komt het QA-team terug om elke oplossing te testen voordat deze wordt vrijgegeven. Zo wordt gecontroleerd of de oplossing op alle platforms naar behoren werkt. 

πŸš€ Fix wordt geïmplementeerd voor spelers

Als alles er goed uitziet, wordt de code ter beoordeling ingediend voor definitieve goedkeuring. Na goedkeuring wordt deze gepland voor implementatie tijdens een specifieke release. We begrijpen dat elke update je gameplay kan verstoren. Daarom zorgt ons team ervoor dat zoveel mogelijk oplossingen worden gebundeld om downtime te beperken.

Dit essentiële, maar vaak achter de schermen uitgevoerde werk vereist samenwerking tussen meerdere teams. We prioriteren problemen op basis van zowel de meldingen en stemmen van de community, als de bugs die door ons QA-team zijn geïdentificeerd. Bedankt voor jullie voortdurende meldingen en stemmen over de problemen die jullie graag door ons willen laten aanpakken!

Dit zijn de problemen die door spelers zijn gemeld en die we onderzoeken voor onze volgende update:

Er zijn andere problemen waar we niet aan werken op het EA Forum. Houd er rekening mee dat sommige onderwerpen lastig te repliceren zijn en een uitgebreid onderzoek van onze kant vereisen. Hoewel we ze actief beoordelen, is het geen garantie dat we er in de komende patch direct een oplossing voor hebben. Dit omvat de volgende problemen met de meeste stemmen:

Volg Sims Direct op X en in onze Discord-community. Daar zullen we meer updates plaatsen wanneer dat mogelijk is. 

Bedankt voor al je geduld en waardevolle hulp bij het melden! Blijf eventuele problemen die je ervaart met ons delen op de EA-forums van De Sims 4. We blijven je volgen en samen kunnen we deze game zo goed mogelijk maken. 

Veel plezier met Simmen! 

Reactie plaatsen

Reacties

Froos
4 dagen geleden

Ik blijf het bijzonder vinden dat de oplossing voor die bug met weersinvloeden die binnenshuis optreden zo lang moet duren (zucht). Is al bijna een half jaar aan de gang?!?