Officiële verklaring van The Sims over problemen met opslagbestanden en het Uitbreidingspakket Te Huur

Gepubliceerd op 26 augustus 2025 om 19:25

Het Sims Team heeft vandaag via de EA Forums en Discord een officiële verklaring gedeeld m.b.t. zorgen over het Sims 4 Te Huur Uitbreidingspakket en problemen met opslagbestanden. Ik heb de verklaring voor jullie vertaald naar het Nederlands en het is de moeite waard om dit even door te lezen, mede omdat er de nodige links in worden vermeldt die van nut kunnen zijn als je problemen hebt met opslagbestanden.

Om deze bezorgdheid van de gemeenschap weg te nemen, geven we hieronder een update over:

  1. Problemen met huur die we momenteel onderzoeken  
  2. Huidige problemen met De Sims 4 die van invloed kunnen zijn op het opslaan 
  3. Hoe we problemen voorkomen vóór de release 
  4. Wat te doen als je ernstige problemen ondervindt met je game 

Niets is belangrijker voor ons dan de prestaties van onze game en het plezier dat spelers eraan beleven. We hebben deze problemen grondig onderzocht voordat we een update uitbrachten. Wat we ontdekten, is dat dit niet één enkele bug is. Gezien de complexe variatie in apparaten, configuraties, pakketten en andere factoren, is er uitgebreid onderzoek nodig. Nu we dit hebben gedeeld, gaan we er dieper op in. 

Te huur : Bekende problemen

We hebben 29 problemen met Te Huur opgelost die de community had gemeld, en vanaf 26 augustus hielden we 37 andere problemen bij met 2 verschillende statussen.

  • 26 Problemen die momenteel worden onderzocht : Dit betekent dat we op de hoogte zijn van de communitymelding en dat deze onze interne processen doorloopt. Dit kan een langdurig proces worden, variërend van het proberen te reproduceren van de bug tot het identificeren van de oorzaak, het werken aan een oplossing, het testen van de oplossing of het plannen van een update voor de oplossing. Ons team zal updates delen naarmate het werk vordert.
  • 11 Problemen vereisen meer informatie : Dit betekent dat we geen vooruitgang kunnen boeken met dit probleem totdat we meer specifieke informatie ontvangen van spelers die het probleem ervaren. Opslagbestanden met het probleem zijn het meest nuttig voor onze teams. Verderop in dit bericht vind je meer informatie over het melden van problemen. 

Te huur : Problemen met het opslaan van bestanden

Van deze 37 zijn we op dit moment op de hoogte van 2 problemen die vaak voorkomen bij spelers die te maken hebben met corruptie bij het opslaan van bestanden:

  • Kavels/Huizen verdwijnen in opgeslagen zoekopdrachten met een groot aantal huureenheden, met 173 stemmen.
    • We hebben een gedeeltelijke oplossing voor dit probleem gevonden en zullen een update geven zodra we meer informatie hebben over de omvang van de oplossing. We markeren dit pas als volledig opgelost als we er zeker van zijn dat we het probleem, zoals beschreven door spelers in dit bericht, hebben opgelost.
  • Wit scherm bij het laden van de wereld, met 39 stemmen. 
    • We houden dit bij voor de PlayStation 4 en zijn op zoek naar meer meldingen. 

Als dit niet jouw ervaring met Te Huur is en je blijft problemen ondervinden die specifiek verband houden met dit pakket, dan ontvangen we graag de informatie die we nodig hebben om het verder te onderzoeken. Als je een probleem herkent, laat dan een reactie of stem achter - dit helpt ons enorm om prioriteiten te stellen wat we als volgende moeten aanpakken. Als je Te Huur -probleem hier niet wordt vermeld , start dan hier een nieuw bericht zodat we het kunnen onderzoeken. 

Problemen met opslaan  in The Sims 4

Laten we eens kijken welke problemen in het algemeen gevolgen hebben voor opgeslagen bestanden in De Sims 4 

Een zeer ernstig probleem zou zijn als de game De Sims 4 helemaal niet meer geopend kan worden en niet meer opstart. We hebben momenteel geen bevestigde meldingen hiervan; als spelers dit ervaren, laat dan hier een reactie achter zodat we kunnen helpen bij het oplossen van het probleem.

Het volgende type serieus probleem is wanneer een speler het spel wel kan laden, maar zijn of haar savebestand niet. Uit wat we tot nu toe in ons onderzoek hebben gevonden, zijn we momenteel op de hoogte van zes problemen die spelers associëren met corrupte savebestanden. We richten ons op het oplossen hiervan. 

Het is belangrijk om te weten dat deze problemen niet uniek zijn voor Te Huur , maar dat ze wel verband kunnen houden met Te Huur en tijdens het onderzoek aan het licht kunnen komen. Je kunt van ons verwachten dat we updates delen zodra we ze vinden. 

We zijn vastbesloten om deze problemen te blijven onderzoeken en vooruitgang te boeken, naast het leveren van oplossingen voor andere belangrijke communityproblemen. We streven ernaar om snel updates te leveren zodra we nieuwe of nuttige informatie hebben, om spelers op de hoogte te houden van onze voortgang. 

Blijf lezen om meer te weten te komen over hoe ons team achter de schermen werkt om problemen met spelers te identificeren en op te lossen. 

Onderzoek naar gameproblemen  

Voordat we nieuwe content publiceren, voeren we nalevingstesten uit op alle platforms en voeren we meerdere kwaliteitscontroles uit, waaronder playtests met het The Sims-team en een betaalde groep ervaren De Sims-spelers uit de community. 

We kunnen niet elk mogelijk Sims-scenario nabootsen voor de verschillende combinaties van pakketten, speelstijlen en apparaten vóór de lancering. Na de release gebruiken we feedback van spelers om te begrijpen welke problemen er zijn, hoeveel mensen er zijn en welke patronen de problemen kunnen veroorzaken, zodat we onze oplossing kunnen verbeteren. 

Een andere variabele is of spelers mods en aangepaste content (CC) gebruiken, aangezien we deze niet kunnen testen in onze pre-release tests. Sommige mods bevatten rechten die de structuur van opgeslagen bestanden wijzigen, wat onbedoelde gevolgen kan hebben waar we geen controle over hebben.

We hebben hier best practices voor modspelers , waaronder het uitschakelen van mods vóór elke update, en we doen ons best om modders via onze roadmaps te laten weten wanneer ze een update voor de basisgame kunnen verwachten. We delen ook onze TDESC-bestanden (Tuning Description) via Discord om te helpen bij hun updates, omdat deze essentiële informatie bieden voor het begrijpen en aanpassen van gegevens zoals veldnamen en opties. 

Gameproblemen melden  

Als je iets ervaart dat je vermogen om de game te spelen beïnvloedt en niet in deze lijsten staat, horen we dat graag. Als je De Sims 4-game niet laadt of een opslagbestand hebt dat je niet meer kunt openen, horen we dat graag en bekijken we dat bestand. We hebben deze nieuwe thread aangemaakt voor meldingen dat de game niet naar behoren functioneert, omdat we de volledige situatie willen vastleggen. 

Het oplossen van oude problemen en het aanpakken van nieuwe problemen zijn even belangrijk voor ons team als voor onze spelers. Hoewel veel spelers ongestoord blijven spelen, begrijpen we dat deze problemen frustrerend zijn en we blijven ons inzetten om ze te verbeteren. We blijven spelers op de hoogte houden via SimsDirect op X en Discord , en via onze Waslijst en Patch Notes. Bovendien hebben we spelers om informatie zien vragen over hoe ze een back-up van opslagbestanden kunnen maken en de algehele spelprestaties kunnen verbeteren. Deze informatie delen we binnenkort.

Tot slot nodigen we je uit om lid te worden van onze Discord-community, zodat we rechtstreeks van je kunnen horen. Je kunt chatten met ons team en andere Simmers, deelnemen aan enquêtes en je mening delen in ons nieuwe feedbackforum dat we op 27 augustus lanceren.

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.