Het Sims-team geeft een overzicht van aankomende updates en verbetering van de huidskleuren!24/9/2020 Op de officiële US Sims site heeft het Sims-team een artikel geplaatst over hoe zij de verbeteringen van de huidskleur aanpakken. Ik heb hiervan weer een vertaling voor jullie gemaakt. Dit is een vervolg op het bericht van SimGuruLyndsay van begin september. Het Sims-team brengt op 6 oktober een update van het basisspel uit rond bestaande huidskleuren voor Mac/PC en 10 november voor console.
Terwijl we werken aan het uitbreiden van de verscheidenheid aan huidtinten, verbeteren we in deze eerste stap het vlekkerige en asachtige uiterlijk van donkere huidtinten op machines met gemiddelde en hoge specificaties *. (Weet je niet zeker of dit van toepassing is op jouw computer? Zie de opmerking hieronder!) Zoals vermeld in onze eerste bericht, erkennen we dat het nodig is om de weergave van kapsels ook in ons basisspel te verbeteren, dus in oktober beginnen we met bijwerken van twee van de basisgame-kapsels. Er komen grotere veranderingen aan! In december introduceren we minstens honderd nieuwe huidtinten in koele, neutrale en warme tinten met een bijzondere nadruk op donkere huidtinten. Naast de nieuwe toevoegingen introduceren we een schuifregelaar op alle kleuren, zowel nieuwe als bestaande, waarmee je elke geselecteerde kleur lichter of donkerder kunt maken. We hebben ook je feedback over make-up gehoord. Als aanvulling op de uitgebreide bibliotheek met huidtinten die in december wordt gelanceerd, voegen we ook nieuwe schuifregelaars voor make-up toe in de Creëer-een-Sim modus. De bijgewerkte aanpassingsopties bieden een geheel nieuw niveau van controle over het uiterlijk van je Sim, zodat ze er zo perfect mogelijk uit kunnen zien. Bovendien bevat de update van december nog twee verbeterde kapsels voor het basisspel. Houd eind oktober of begin november in de gaten voor meer informatie van ons team, aangezien we beginnen met het implementeren van deze wijzigingen. We zullen ook meer details delen over hoe we samenwerken met externe partners, waaronder getalenteerde en diverse communityleden, om ervoor te zorgen dat we dit goed doen. Zoals altijd danken we je dat je bij ons blijft terwijl we blijven groeien. We kijken ernaar uit om dit de komende maanden allemaal met je te delen! Dank u! * Houd er rekening mee dat de PC-update van oktober, op dit moment, alleen zichtbaar zal zijn voor degenen die het spel draaien met de grafische instellingen voor "Simtexturen zonder compressie" ingeschakeld. Dit is niet de standaardinstelling op alle computers, dus volg deze stappen om je instellingen te controleren en de grafische updates te zien. Om "Simtexturen zonder compressie" in het spel in te schakelen, ga je naar Spelopties> Beeld> Beeld> en vink "Simtexturen zonder compressie" aan. Als je PC lagere grafische instellingen heeft en je probeert te werken met niet-gecomprimeerde grafische afbeeldingen, kun je een crash ervaren; Schakel “Simtexturen zonder compressie” opnieuw in om dit te herstellen. Op basis van de huidige specificaties waarbij "Simtexturen zonder compressie" standaard is ingesteld op AAN, raden we een grafische kaart aan met de classificatie medium, high of ultra en minimaal 2 GB video-RAM.
0 Comments
Op Twitter circuleren verschillende berichten over het, hopelijk snel, uitkomen van de Sims 3 update voor Mac/Metal die ons voor begin 2020 was beloofd.
Eind augustus heeft iemand van de EA Staff op Answers HQ aangegeven dat er druk aan wordt gewerkt maar dat het inderdaad allemaal wat langer duurt dan verwacht. Maar er is meer nieuws. Gisteren vroeg een Sims speler in een chatgesprek met iemand van de EA helpdesk, of er al meer bekend was over de release van de Sims 3 Mac/Metal update. Deze EA medewerker geeft aan dat er een update gepland is voor zowel... 64 bit Windows als voor Metal OS Macs! Dat zou dus ook goed nieuws zijn voor alle Sims 3 PC spelers! Een definitieve releasedatum is nog niet bekend, maar ik houd jullie op de hoogte zodra er meer nieuws is! Maak kennis me de gloednieuwe EA Desktop-app
Meld je aan en ontvang een eerste blik op het PC-gamingplatform van EA voor de volgende generatie We willen je de beste ervaring voor PC-games bieden die mogelijk is; met snellere downloads en updates, eenvoudiger toegang tot je games en de mogelijkheid om te verbinden met je vrienden op alle platforms. Dus we zijn aan de slag gegaan met de bouw van een next-gen PC-gamingplatform — helemaal vanaf nul en rekening houdend met de feedback van de community. Vandaag bieden we een vroege blik op de gloednieuwe EA Desktop-app, ons geheel vernieuwde PC-platform voor EA-spelers, -games en -content. De ervaring is vloeiender, je favoriete games starten met minder klikken, en er is een krachtige speeltijd-bedieningen om je te helpen bij het bijhouden van hoe lang jij en je familie aan het spelen zijn. We maken het sneller en makkelijker om nieuwe content te vinden en te installeren, of je nu games aanschaft of ze speelt via je EA Play-lidmaatschap. We ontwikkelen ook nieuwe voordelen om onze EA Play* en EA Play Pro-leden nog meer te geven voor de games die ze leuk vinden. En het is allemaal beschikbaar in de strakke donkere modus waar jullie om gevraagd hebben. Vanaf het begin stonden onze spelers vooraan in dit project, en we zijn van plan dat zo te houden. Daarom nodigen we je uit om deel te nemen aan de bèta van de EA Desktop-app: om ons werk te testen, te verkennen wat er nieuw is en ons te helpen bij het plannen van de toekomst. Iedereen kan zich registreren, en we sturen download-uitnodigingen op basis van wie het eerst komt, het eerst maalt. Als je een speler op Origin™ bent, wordt je vriendenlijst en voortgang van in aanmerking komende games overgedragen. En je hebt nog steeds gewoon toegang tot al je content op Origin, zodat je kunt kiezen waar je speelt. We hebben veel nieuwe functies die eraankomen, dus schrijf je in, probeer het uit, en laat ons weten wat je ervan vindt. Jouw feedback is de reden waarom we hier zijn, en we hebben je inzichten voor de bouw van een sneller, eenvoudiger en krachtigere platform, afgesteld op jouw wensen. De CHEATS pagina is bijgewerkt met de cheats van de Sims 4 Star Wars: Journey to Batuu.
Je vindt informatie over de volgende cheats:
Belangrijk: bovenvermelde cheats werken goed, maar een aantal van de ingame cheats van de Nederlandse versie van dit pakket zijn niet te gebruiken omdat de opties blanco zijn of er alleen 3 puntjes staan. Je kunt dus niet zien wat je dan moet/kunt kiezen. Zie de Cheats pagina voor meer informatie hierover. Hopelijk wordt dit door EA snel opgelost met de eerstvolgende update en dan zal ik de cheats en informatie hierover bijwerken. Ik heb het Werelden en verborgen kavels overzicht ook bijgewerkt met informatie over Batuu. Beide pagina's zijn ook altijd te bereiken via het Sims 4 Overzicht. Met dank aan Sims_Online en @Dragonfreaky voor de cheats. Doe de Sims 4 test om uit te vinden of je het beste past bij de Schurken, het Verzet of toch bij de First Order op Batuu!
De Sims 4 Star Wars: Journey to Batuu is nu verkrijgbaar op Origin. Console volgt z.s.m.
Vertel je eigen unieke Star Wars™-verhaal als je de afgelegen wereld van Batuu (uit Galaxy's Edge in Disneyland® en Disney World®) verkent in het De Sims™ 4 Star Wars™: Journey to Batuu Game Pack!
EEN BRIEF VAN HET SIMS-TEAM
Het team behandelt feedback van de gemeenschap en bespreekt ander nieuws uit het Sims 4-universum. Hallo Simmers We willen dat je weet dat we al je feedback hebben gezien en dat we je horen. Zoals we altijd zijn geweest, zetten we ons in om De Sims te laten groeien als een game en als een community, dus in plaats van te proberen te reageren op een verscheidenheid aan tweets, wilden we enkele gedachten en updates op één plek samenbrengen: • We werken eraan om voor het einde van het jaar aanzienlijk meer huidtinten toe te voegen en zullen binnenkort nieuws over onze vooruitgang delen. Daarnaast zetten we ons in om de vertegenwoordiging in De Sims 4 verder uit te breiden. Dit is niet een stap, maar een reis. • Over aankomende inhoud - als we iets overwegen om aan het spel toe te voegen, bedenken we wat er nodig is om het zinvol bij te werken. Dit geldt net zo goed voor baby's als voor auto's, stapelbedden of een ander aantal functieverzoeken. Soms is er fundamentele technologie waar we doorheen moeten werken en soms moeten we dieper in ontwerpen graven om er zeker van te zijn dat we jullie verwachtingen begrijpen. Dit werk kost tijd en we informeren je pas over deze projecten als ze reëler worden. De ontwikkeling van games in het algemeen kan aanvoelen als een lang proces en, zoals de meesten in de wereld, passen we ons aan aan een voortdurende staat van thuiswerken. • Binnen een paar weken zullen we meer delen over ons volgende uitbreidingspakket, waar we sinds vorig jaar aan werken. Ik wil nu echter duidelijk maken dat auto's, baby's, boerderijen en stapelbedden geen deel uitmaken van dit EP. We begrijpen hoe belangrijk deze functies voor jullie zijn, maar we willen eerlijk zijn dat ze geen deel uitmaken van dit aankomende pakket. • Als team gaan we meer moeite doen om met meer regelmaat en transparantie te communiceren wat er komt, zodat je op de hoogte blijft van nieuwe functies, ervaringen, pakketten en algemene informatie. Dat is het voor nu en je zult binnenkort meer van ons horen. In de tussentijd vragen we je alleen maar vriendelijk te zijn, constructieve gesprekken met elkaar aan te gaan en te blijven vieren wat de Sims speciaal voor JOU maakt. En ik kan je verzekeren dat we zullen blijven luisteren, zullen blijven investeren in De Sims 4 en met je zullen blijven communiceren. We zouden niet kunnen doen wat we doen zonder onze spelers. SimGuru Lyndsay en het Sims-team |
Steun mijn site voor meer giveaways en koop (wat je wilt) bij bol.com door te klikken op onderstaande bol.com banner
|