Op het US Sims forum heeft SimGuruConor het 2e deel van het Developer Blog over de Sims 4 Paranormaal Accessoires geplaatst.
Ik heb dit Blog weer voor jullie vertaald naar het Nederlands zodat iedereen toegang heeft tot deze informatie. Van sommige Engelse benamingen/woorden die in het Blog worden gebruikt, weet ik op dit moment niet hoe ze in het Nederlands in het spel zullen worden weergegeven. Het kan dus zijn dat daar uiteindelijk een ander Nederlands woord voor gebruikt gaat worden. Dat doet echter niets af aan de geboden opties. Klik op de plaatjes om te vergroten en op 'meer lezen' voor het hele artikel!
Welkom terug bij weer een dev-blog over ons nieuwste Accessoirespakket! Laten we deze week praten over de Seance-tafel, Paranormaal Onderzoeker Carrière en een interview met onze Art Director!
Dus laten we er gewoon gelijk mee starten!
Seances voor iedereen!
De Seance-tafel is er! Praat met geesten! Maak je vrienden bang! Roep het onverwachte op! Dit ding is in staat tot allerlei spirituele bemoeienis, en functioneert op elk perceel! ![]() Je Seance-tafel kan ook worden gedecoreerd! Het is een tafeloppervlak, dus voel je vrij om er een kristallen bol op te zetten, of misschien een heilige kaars? Plaats ook elke stoel die je wilt! Wanneer je een Seance-tafel gebruikt, ontwikkel je je medium vaardigheid, ontgrendel je nieuwe seances, de mogelijkheid om groepsseances te hosten en de mogelijkheid om overal ter wereld krijt-seance-cirkels te tekenen! En als je een toverSim bent, zul je veel sneller vaardigheid opdoen vanwege je vertrouwdheid met de mystieke kunsten. Deze vaardigheid en de Seance-tafel zijn ook beschikbaar voor kinderen en ouder! Een van de belangrijkste doelen van de Seance-tafel is om een ceremonie uit te voeren die de spirituele sereniteit van het huis versterkt, waardoor het een beetje minder griezelig wordt. Als de Seance om welke reden dan ook wordt onderbroken, kan dit een negatief effect hebben, dus zorg ervoor dat je Sims beschermd zijn (Hint: Heilige kaarsen!).
Andere Seances hebben de mogelijkheid om te communiceren met de dierbare overledenen. Hopelijk bieden ze wat verstandige wijsheid, of misschien beledigen ze je gewoon. Wie weet? Geweldig voor feestjes.
Of als je echt wat problemen wilt veroorzaken, kun je ook geesten oproepen aan de Seance-tafel. Een beetje als een spookachtige grijptas, reik gewoon naar binnen en trek iets wat overledenen is eruit. Een geweldige manier om elke kavel op te fleuren, of om het helemaal te verpesten. Eerlijk gezegd is deze Seance niet helemaal aan te raden, maar sinds wanneer houdt dat iemand tegen? Bothilde! Bothilde (Bonehilda) is terug! Ze zal schoonmaken, je elektronica repareren, tuinieren, branden bestrijden, snacks klaarzetten en meer! Roep haar op via de Seance-tafel of een Seance Cirkel waar en wanneer je haar nodig hebt! ![]() Ze zal ook je maatje zijn! Zolang je Sims het niet erg vinden om in de buurt van een volledig bewust skelet te zijn, maar ik hoor dat ze behoorlijk ruimdenkend zijn. Bothilde zal er ook niets voor terug vragen, ze is hier gewoon om een leuke tijd te hebben. Het oproepen van Bothilde is buitengewoon handig als je in een spookhuis woont, ze kan helpen met het verzorgen van het huis terwijl je Sims bezig zijn met andere dringende zaken. Bothilde heeft ook een groot beschermend instinct en zal snel en enthousiast schadelijke geesten de deur wijzen (met haar vuisten natuurlijk). Paranormaal onderzoekers gezocht De laatste functie waar ik het graag over zou hebben, is de paranormaal onderzoeker freelance carrière. Deze carrière is een beetje speciaal en alleen beschikbaar voor elite Sims met een licentie voor paranormaal onderzoekers. Sims kunnen de licentie krijgen door een Meester Medium te worden en gecertificeerd te worden door Guidry, of door er een te kopen in de Beloningenmarkt.
Deze carrière is bedoeld voor Sims die het paranormale onder de knie hebben en alles wat ze hebben geleerd tijdens het leven in een spookhuis in hun voordeel zullen moeten gebruiken.
De optredens voor deze carrière zijn vrij eenvoudig. Je krijgt drie optredens om uit te kiezen: een eenvoudig, normaal en moeilijk onderzoek. Nadat je de moeilijkheidsgraad van je voorkeur hebt geselecteerd, krijg je om 21.30 uur de instructie om op onderzoek uit te gaan naar een niet nader genoemde locatie. Waar brengt het onderzoek je heen? Overal! (Nou ja, elke woning tenminste!) Soms hebben de Pankcakes een beetje een Spectre-besmetting, soms heeft het Goth-landhuis een exorcist nodig. Het is jouw taak als Paranormaal Onderzoeker om te gaan naar waar de actie ook is, en alle ongewenste geesten uit te doven. ![]() Het is niet veel, maar het is eerlijk werk. Je wordt niet alleen naar vooraf gemaakte Sim-huizen gestuurd, maar ook naar je eigen huishoudens! Je andere gespeelde Sim-families hebben misschien ook een griezelige verdelger nodig! En maak je geen zorgen, het huis zal ook niet permanent worden achtervolgd (je hebt daar controle over met het Spookhuis kaveltype!). Het op tijd afronden van deze optredens leidt tot allerlei rare en vreemde beloningen. Hang je Spectre-in-een-pot gerust als trofee op. Of verzamel een collectie bezworen poppen! Er zijn heel veel vreemde dingen te verkrijgen!
Geef ze ook een naam!
Aangezien dit een freelance-carrière is, kun je deze optredens uitvoeren wanneer je je geïnspireerd voelt om wat spookachtigheid weg te nemen. Deze optredens kunnen veeleisend zijn voor je Sims psyche, maar gelukkig betalen ze redelijk goed. Art Direction Dit pakket heeft een hoop zowel fictieve als real-life inspiratie. Om te bespreken waar deze invloeden vandaan komen en hoe ze zich in de game manifesteren, geef ik het over aan onze Art Director Stephan Edwards! Conor: Kun je ons vertellen wat een Art Director doet in De Sims 4? Stephen: Een AD werkt in eerste instantie samen met Productie, Design en Marketing om de visuele richting te bepalen. Zodra we in productie zijn gegaan, is het hun rol om die visie te behouden en te inspireren door richting en feedback te geven aan artiesten, van concept tot en met het uiteindelijke product. Conor: Wat zit er in het creatieve proces bij het ontwerpen voor de Sims? Stephen: Zodra het algemene thema en de toon zijn vergrendeld en goedgekeurd, verwijst het team naar de belangrijkste visuals en verzamelt het referenties die die richting weerspiegelen. We beginnen met het bedenken van kameraanzichten / kleding om verschillende verhalen en stemmingen te onderzoeken en elementen van stijl, constructie, patroon en kleur te identificeren. In dit stadium werken we nog steeds apart om ervoor te zorgen dat we alle opties verkennen en onszelf niet te beperken. Terwijl het team zich bezig houdt met ontwerpen, beginnen we de selecties te beperken en gaan we over op de definitieve weergave. We putten uit die vroege onderzoeken om ons palet, materiaal en patroonkeuzes te bepalen. Conor: Wat voor echte voorbeelden werden er gebruikt voor het Paranormaal Accessoirespakket? Stephen: Het verzamelen van referenties is een enorme factor bij het ontwerpen van onderdelen en daarom is het redelijk om te zeggen dat alle inhoud tot op zekere hoogte gebaseerd is op het echte leven. Het team heeft de neiging om stijlen te deconstrueren en ze te vertalen door een SIMS-lens, de vereenvoudigde en gestileerde kunst van SIMS4 heeft een verdere impact op het uiteindelijke resultaat. Conor: Als je moest kiezen, wat was dan je favoriete functie om aan te werken bij alle Sims? Stephen: Aaarg! Dat is een heel moeilijke vraag. Omdat de pakketten zo divers zijn, heeft elk zijn eigen unieke uitdagingen. Ik zou zeggen dat het bovennatuurlijke aspect van dit accessoirespakket erg leuk was en de artiesten in staat stelde om een beetje fantastischer en creatiever te worden. Verhalen vertellen is zo'n fundamenteel onderdeel van de SIMS en dat dringt door in CES- en Bouw/koop-ontwerpen. Terwijl ik alle eclectische stukken samenstelde die we in dit pakket proppen, verzon ik constant kleine verhaaltjes in mijn hoofd. Waar de personages het misschien hebben gevonden, welke relevantie heeft het voor hen en is er uiteindelijk voldoende diepgang in het ontwerp om dezelfde vragen bij de spelers op te roepen. Oh, en Guidry, hij is een samenstelling van tijdperken en karakters. Ik ben echt geïnteresseerd of de spelers de invloeden uit elkaar kunnen halen. Dank je! Dit is het einde van onze blik op ons nieuwste Accessoirespakket! Nogmaals hartelijk dank aan het SP18-team, het samenwerken met iedereen was een geweldige ervaring en maakte het latere deel van 2020 een beetje minder verschrikkelijk. Het was een absolute sensatie om dit pakket tot leven te zien komen. De pre-update met de nieuwe Angstig emotie komt uit op 21 januari en het Paranormaal Accessoirespakket komt uit op 26 januari! Tot de volgende keer, SimGuruConor
0 Comments
Leave a Reply. |
Steun mijn site voor meer giveaways en koop (wat je wilt) bij bol.com door te klikken op onderstaande bol.com banner
|