Voor ons nieuwste Accessoirespakket voegen we niet één, maar twee nieuwe stereostations toe om naar te luisteren terwijl je breit! Je gaat niet in totale stilte breien met alleen je gedachten die een loopje met je nemen, toch? Laten we de stemmen overstemmen met een paar nieuwe deuntjes!
Als eerste is ons toepasselijk genaamde Focus-stereostation. En als je het je afvraagt, ja, het geeft je een gefocuste emotie. Het kalmeert niet alleen je oordopjes, maar geeft je Sims ook een leuke bonus bij het werken aan huiswerk en breien, leuk he? Dus als je alleen maar wilt relaxen, dan is het Focus Station hier voor jou. Maar wat als je genoeg ontspannen bent? Wat als je iets LUIDERS wilt? Wat als je iets wilt dat je laat opstaan en Viking-krachttermen schreeuwt waarvan je nooit wist dat ze bestonden?!?! Buddy, dan hebben we een station voor je! Introductie van het Metal-stereostation, binnenkort beschikbaar in een Accessoirespakket bij jou in de buurt! Ja, dat heb je goed gehoord. De Sims 4 krijgt Metal. Sims die naar Metal luisteren, voelen zich Energiek en krijgen bonussen voor Breien terwijl ze luisteren. Elke stereo die momenteel Metal speelt, krijgt ook wat nieuwe flair voor de beschikbare interacties. Bekijk ze hieronder:
Wacht, staat daar LUCHTGITAAR OP METAL?
Oh ja, dat staat daar.
>>> Klik op meer lezen voor de rest van het artikel!
Animaties zijn nog steeds in ontwikkeling, maar ik moest het delen. Breien en metal samen onder één dak. Ze gaan samen als lama's en konijntjes, tragedie en clowns, Goths en aliens, oké, je snapt het plaatje ...
Het toevoegen van nieuwe muziekstations aan de Sims is altijd heel leuk en ik wilde ze integreren in de brei-ervaring zelf. Dus als je je breivaardigheid een boost wilt geven, overweeg dan om een van onze nieuwe stations aan te zetten terwijl je slim wordt. Nu wil ik Drew Boles introduceren, onze audio-ontwerper voor dit pakket. Ik heb wat V&A met Drew gedaan om je wat inzicht te geven in het audio-ontwikkelingsproces. Conor: Kun je ons vertellen wat het betekent om een audio-ontwerper te zijn? Drew: Er zijn drie hoofdcomponenten om audio-ontwerper te zijn voor De Sims 4: 1) werken met de andere disciplines - met name het ontwerpteam - om de visie en beperkingen van een feature te begrijpen, om te bepalen welke geluiden nodig zijn; 2) het opnemen, manipuleren, synthetiseren, bewerken en beheersen van die geluiden; 3) ze in het spel implementeren en vervolgens hun parameters aanpassen om ervoor te zorgen dat ze niet alleen goed werken binnen de 3D-ruimte, maar ook het algehele gevoel van eigenzinnig plezier overbrengen dat de franchise is gaan definiëren. Conor: Simlish is de taal van De Sims en alle liedjes worden gezongen in Simlish. Kun je iets vertellen over het proces en de uitdagingen rond het maken van Simlish-teksten? Drew: Telkens wanneer we een band of muzikant inschakelen om een van hun nummers opnieuw op te nemen in Simlish, zorgen we voor een vertaling. Dit kan lastig zijn, vooral als de zanger snel zingt of als het rap is. Ik gebruik altijd ons standaardlexicon als basis - veel spelers herkennen gewone Simlish-woorden, zoals 'sul sul' ('hallo') en 'lurve' ('liefde') - en vullen vervolgens de rest in met andere niet-specifieke woorden die we in ons Simlish 'woordenboek' hebben. Bij het vertalen probeer ik de originele smaak van de muziek te behouden door het originele rijmschema en muzikale frasering na te bootsen. En omdat zangers in het Simlish niet gewend zijn te zingen, is het erg belangrijk dat het Simlish zo gemakkelijk mogelijk te zingen is; dit betekent vaak dat je je bewust moet zijn van kleine dingen zoals hoe medeklinkers en klinkers zich opstapelen. Ik ben zelf een zanger, dus ik zing altijd mijn vertaalde regels mee met de originele opname; als iets zelfs een beetje uitdagend is om te zingen, herzie ik het. Het is minder lastig bij het schrijven van teksten voor een nieuw muziekstuk. Omdat er geen reeds bestaande tekst is die bij elkaar past, zorgen we er gewoon voor dat het Simlish goed en natuurlijk klinkt voor het oor. Conor: Het aankomende Metal Stereo Station is een van de vele stations die we in De Sims 4 hebben. Wat is je favoriete station om naar te luisteren tijdens het spelen van het spel? Drew: Het zou moeilijk zijn om het tot één te beperken, maar ik geniet vooral van de NuDisco- en Eiland Stereo-stations. Conor: Kun je ons iets vertellen over de stereostations die gepland zijn voor ons aanstaande Accessoirespakket? Drew: Zoals je al zei, voegen we een Metal Stereo Station toe. We willen dit al een tijdje in De Sims 4 doen en zijn op zoek naar verschillende mogelijkheden om dit te doen. Op het eerste gezicht lijkt een pakket rond breien misschien een vreemde keuze, maar toen we vorig jaar in Finland hoorden van de Heavy Metal Knitting Competition, wisten we dat het in feite perfect paste. We nemen ook - voor het eerst in de geschiedenis van de Sims-franchise - een Focus Stereo Station op. Dit station zal muziek bevatten die een organisch gevoel heeft en mooi, repetitief en onopvallend is. Het soort muziek waar je niet naar zou zitten luisteren, maar liever op de achtergrond zou zetten om je te helpen focussen op iets anders, zoals studeren. Of breien. Conor: Wat is je favoriete functie waaraan je ooit hebt gewerkt in De Sims 4? Drew: Nogmaals, hoe kan ik het beperken tot slechts één?! Ik hoop dat je me tevreden zult stellen, want er zijn eigenlijk twee functies die meteen in je opkomen: het weerbesturingsapparaat van Dr. Harma’s Weerbesturing (van de Jaargetijden Uitbreiding) en het radiostation van Stedelijk Leven. Het weerbesturingsapparaat was vooral leuk omdat het een vreemd en gecompliceerd object was met veel bewegende delen. Ik moest creatief zijn, niet alleen in de materialen die ik opnam (waaronder een plunjer, een krakende metalen strijkplank en de interne werking van een oude VHS-speler, om er maar een paar te noemen), maar ook in hoe ik ze bewerkte en implementeerde, om ze allemaal op een samenhangende manier samen te brengen. Het Radio-station in Stedelijk Leven was leuk omdat ik, als frequente NPR-luisteraar, een aantal van mijn favoriete shows opnieuw moest bedenken en ze in de Sims-wereld kon brengen. Ik schreef de scripts, castte en regisseerde de acteurs en monteerde vervolgens alle radiogeluiden samen met geluidseffecten en muziek. Hey Simmers, ik hoopte dat je deze sneak peek in de functies en ontwikkeling van ons nieuwste Accessoirespakket leuk vond. Even een algemene herinnering dat alles waar ik het hier over had, in ontwikkeling is, dus het kan veranderen tussen nu en het eindproduct. Blijf de forums in de gaten houden, want ik zal de komende weken meer informatie en inzichten delen. Happy Simming, SimGuruConor
0 Opmerkingen
Laat een antwoord achter. |
Steun mijn site voor meer giveaways en koop (wat je wilt) bij bol door te klikken op onderstaande bol. banner
|