MOONSHINESIM
  • Home
  • Forum
  • Sims 4 Overzicht
    • Help van EA
  • Over MoonshineSim
    • Privacy en Cookies
    • Contact
    • Community Links
  • Mijn Creaties
    • Sims 3 kavels
    • Sims 4 kavels
    • Maxis Favoriet
    • Gebruiksvoorwaarden

'Diepe duik' in de Sims 4 Uitgebreid Breien over... Breien!

17/6/2020

0 Comments

 
Opnieuw heeft SimGuruConor een zeer uitgebreide 'diepe duik' geschreven over het Community Accessoirespakket Uitgebreid Breien.
Dit artikel bevat flink wat screens, gifs en informatie over het nieuwe Accessoirespakket dus ik heb voor jullie weer een uitgebreide vertaling gemaakt.
​Een paar Engelse benamingen heb ik niet vertaald in afwachting van de Nederlandse vertaling zodra het pakket uitkomt.
Veel leesplezier!

PS: er wordt in het artikel melding gemaakt van baby onesies. Het klopt dat we baby kleding krijgen en baby's hiermee kunnen aankleden, maar SimGuruSarah heeft inmiddels laten weten dat dit niet betekent dat er verder iets wijzigt aan hoe baby's op dit moment functioneren. Hopelijk wordt daar achter de schermen wel aan gewerkt voor de toekomst!
'Diepe duik' in de Sims 4 Uitgebreid Breien over...Breien!
​Welkom terug bij onze nieuwste - en laatste! – ‘diepe duik’ in de gameplay van De Sims 4 Uitgebreid Breien Accessoires. Ik heb erg genoten van het met jullie delen van de ontwerpen en ontwikkeling van dit pakket, en ik hoop in de toekomst dit soort berichten te blijven doen. Het was een super coole ervaring en ik hoop dat je deze met veel plezier hebt gelezen!
 
In de post van vandaag zal ik het hebben over de functie die de kern is van alles in dit pakket, Breien! Nogmaals, ik moet je eraan herinneren dat we nog steeds in actieve ontwikkeling zijn op het pakket en dat er dus dingen kunnen veranderen tussen nu en de definitieve game.
 
Laten we het nu hebben over enkele handige breisels!
 
Om te beginnen met breien, moet je een breimand kopen in de Bouw-/koopcatalogus. Je herinnert je waarschijnlijk nog het stemmen op deze manden een tijdje geleden. Dit was het winnende ontwerp, dat nu in al zijn kleurrijke glorie wordt gepresenteerd! Houd je niet van kleur? Dat is oké, want we hebben een effen zwart-witte variant toegevoegd. (klik op meer lezen voor de rest van het artikel)
Foto
Er komt nog een breimand aan! Herinner je je deze?
Foto
De mand fungeert als de bouwkatalysator (nette term, hè?), vergelijkbaar met de schildersezel of houtbewerkingsbank in het basisspel van De Sims 4. Maar in tegenstelling tot die voorbeelden, is de Breimand bedoeld om in de inventaris van een Sim te blijven, zodat ze hun breiwerk overal mee naartoe kunnen nemen. Breien is op zich relatief eenvoudig: klik op de Breimand in je inventaris, OF (met de mand in je inventaris) klik op de stoel waarin je wilt zitten tijdens het breien (misschien een schommelstoel?) en selecteer de Brei-interactie.
 
Je projecten worden opgeslagen per Sim, dus je kunt je voortgang op elk moment pauzeren en later hervatten, en zelfs met meerdere projecten tegelijk jongleren. Een project starten kost een kleine hoeveelheid Simoleons voor de kosten van garen, maar niet al te overdreven.

(Kinderen kunnen ook breien!)
 
Naarmate een Sim zijn breivaardigheid verbetert, krijgen ze toegang tot nieuwe patronen. Ze beginnen met het breien van sokken en beanies, maar naarmate ze vaardiger worden, kunnen ze uitdagendere projecten aan, zoals truien en speelgoed voor kinderen. Maar als je je maar in één ding wilt specialiseren - misschien wel gebreide brievenbusknuffels? – is dat ook goed! Blijf gewoon alles en nog wat breien, en voor je het weet ben je level 10.
 
Over breivaardigheid gesproken, soms wordt je vaardigheid weerspiegeld in je gebreide werk, of liever je gebrek aan vaardigheid. Breiprojecten kunnen mislukken en als ze mislukken, kunnen ze raar worden. Maar het is allemaal subjectief, en misschien brei je per ongeluk de leukste domme-metgezel, of de perfect jeukende trui. Geen fouten, alleen gelukkige ongelukken!
Foto
Bezit het gewoon
Een van de handigste onderdelen van de breivaardigheid is het ontgrendelen van de mogelijkheid om iemand te leren breien, waarbij Sims samen gaan zitten en een breipow-wow hebben. We wilden dat dit speciaal aanvoelde, dus we hebben er een hele lieve animatie voor (Bedankt Haeju!). Nu je andere Sims kunt besmetten met de breiverslaving, is geen garenbol meer veilig!
Foto
(De breinaalden zijn nog niet klaar met de Leer te breien-interactie, maar geloof me, het is SUPER LEUK.)

Dus, wat kun je doen met al deze breiprojecten? Een heleboel!
 
Niet alleen kunnen gebreide objecten op Plopsy worden vermeld, maar je kunt ze ook doneren aan een goed doel. Als je een geliefde wilt verrassen, probeer dan ook een gebreid object cadeau te doen. Als je alle sporen van je gebreide fouten wilt vernietigen, kun je het object weggooien en opnieuw beginnen! Als het een bijzonder mooie trui is die je hebt gemaakt, overweeg dan om hem toe te voegen aan je kleerkast om hem beschikbaar te maken in Create-A-Sim voor alle gezinsleden.
Foto
(Iedereen waardeert een leuk cadeau!)

​We willen dat Sims iets kunnen breien voor hun hele gezin. Sims kunnen niet alleen peuter onesies breien, maar ook baby onesies. Dus stop je kleine baby in een handgemaakte gebreide outfit. Ik weet zeker dat ze ons zouden bedanken als ze dat konden! (En als ze het niet leuk vonden, weet ik zeker dat ze er beleefd over zouden zijn.)
Foto
(Hier is een voorproefje van enkele concept art voor nieuwe kleding voor de kleinste Sims!)

Het voelde ook als een goed idee om een Doel toe te voegen om deze passie voor het samen breien te bundelen. Dus als je de wazige kunst van het breien onder de knie wilt krijgen, overweeg dan om je Sim het ‘Lord (of Lady) of the Knits’ Doel te geven. Met garen dat door je aderen loopt, is er geen breiberg die te moeilijk is om te veroveren! Beheers het Doel en je wordt beloond met de eigenschap ‘Sacred Knitting Knowledge’. Wat doet het? Veel! Wat ontgrendelt het? Iets speciaals! Ben ik vaag? Dat ben ik! Kom op jongens, ik kan nog niet alle geheimen delen.

Zoals ik eerder al zei, proberen we zoveel mogelijk cross-pack-functionaliteit voor breien te krijgen. Katten kunnen spelen met breimanden en garenballen, er komen nieuwe clubregels voor breien, nieuwe keuzevakken op de universiteit en breitellingen voor emotionele controle, om er maar een paar te noemen. Ik hoop dat breien prettig en knus aanvoelt naast onze andere gameplay-systemen.
 
Laten we nu een praatje maken met onze belangrijkste Object Modeler, Beth Mohler!
 
Conor: Kun je ons iets vertellen over wat een Object Modeler doet in De Sims 4?
 
Beth: Als objectmodelbouwer besteed ik veel tijd aan het uitzoeken hoe objecten in De Sims 4 kunnen werken. Dit is eigenlijk een heel ingewikkeld proces en enigszins anders dan het geweldige werk dat ons omgevingsteam doet. We werken samen met ontwerpers, conceptartiesten, ingenieurs, animators, vfx-artiesten (eigenlijk iedereen!) om ervoor te zorgen dat Sims een object goed kunnen gebruiken in een animatie, of dat al onze objecten met elkaar zullen werken. Zodra we het ontwerp voor een nieuw object begrijpen, zullen we een rig, een blokmodel (een zeer generieke versie van het object dat wordt gebruikt om ons te helpen in de toekomst meer van hetzelfde object te maken) en een voetafdruk maken (vertelt ons waar het voorwerp geplaatst kan worden en hoe Sims er omheen bewegen). Zodra die zijn getest door animators en andere disciplines, kunnen we de definitieve versie modelleren, UV's maken en texturen toevoegen. We testen alles in het spel om er zeker van te zijn dat alles er goed uitziet. Er is veel om over na te denken als het gaat om het maken van objecten, omdat we weten dat spelers zoveel interessante manieren kunnen vinden om ze in het spel te plaatsen en te gebruiken. Dat maakt het een erg leuke uitdaging om ze te laten werken met al het andere dat we eerder hebben gebouwd.
 
Conor: Over welke functie ben je het meest enthousiast om aan te werken in Uitgebreid Breien Accessoires?
 
Beth: Ik zou zeggen dat ik het meest opgewonden ben om aan de schommelstoelen te werken! Ik vind het geweldig dat we ze naar het spel brengen en ik kan niet wachten om ze in een aantal gezellige woonkamers of op veranda's te zien.
 
Conor: Wat zijn enkele van de uitdagingen waarmee je wordt geconfronteerd bij het werken aan dit pakket?

Beth: Een van de grootste uitdagingen is ervoor te zorgen dat het breiwerk er goed uitziet en leuk is om naar te kijken! Dit is een uitdaging, aangezien het moet werken voor alles wat je kunt maken. Om dit uit te zoeken, is er veel iteratie nodig tussen modellering, animatie, engineering, ontwerp en art direction, zodat we tot een conclusie komen die het beste zal werken gezien onze tijd en technische beperkingen.
 
Een andere interessante "uitdaging" is het feit dat ik zelf als hobby haak! Als je in het echte leven kennis hebt van iets (garen!), kan het soms moeilijk zijn om de dingen die je weet en die je in werkelijkheid kunt verwachten te scheiden van wat mogelijk of het beste is in een videogame. Ik moet een balans bewaren en bedenken hoe we de brei-ervaring het beste kunnen omzetten in De Sims 4. Als iemand die ook over het algemeen houdt van interieurontwerp en architectuur, is dit eigenlijk een van mijn favoriete uitdagingen en een van de dingen waar ik dol op ben bij werken aan objecten in De Sims 4.
 
Conor: Wat is je favoriete functie waaraan je ooit hebt gewerkt in De Sims 4?
 
Beth: Ik denk dat het een gelijkspel moet zijn tussen de minikoelkast of de robottafel in Studentenleven. Dat pakket was de eerste keer dat ik echt een hele functie van begin tot eind kon uitvoeren. Ik ben al een tijdje bij Maxis, maar ik ben relatief nieuw in De Sims 4. Beide objecten hadden een aantal complexe functies die we wilden en die veel iteratie vereisten. Ik heb tijdens het proces ook veel geleerd over de technische aspecten van ons spel. Ik heb tussen toen en nu ook aan een paar hele coole dingen gewerkt, maar die kunnen nog niet worden gedeeld. ;)

Als fan van De Sims sinds het allereerste begin ben ik zo blij dat ik een beetje kan vertellen over wat ik dagelijks doe in De Sims 4! Ik werk nog niet zo lang aan De Sims 4, maar sommigen van jullie herkennen me misschien ook uit mijn tijd op Sims Mobile, waar ik een aantal van onze workflows op Twitter deelde voor het maken van een sapbar. Bedankt!
 
Conor: Je hebt een screenshot gedeeld van de schommelstoel ‘in uitvoering’ in onze Schommelstoel diepe duik. Kun je een bijgewerkte afbeelding delen nu de schommelstoel verder is?
 
Beth: Ik zou het heel graag doen! Ik hoop dat iedereen de voortgang van dit object tot nu toe met veel plezier heeft gezien! Hier is het iets verder.
Foto
Bedankt Beth! Trouwens, Beth zit op Twitter @SimGuruBeth, dus volg haar zeker!
En dank aan jullie allemaal Simmers voor het volgen van de ontwikkeling van dit pakket, dit was een heel leuk project in een heel gekke tijd. Heel erg bedankt aan mijn Accessoirespakket-teamgenoten, en vooral SimGuruSarah die mijn onzinnige gedoe bewerkte en de diverse stukjes voor deze berichten bewerkte.
 
Hoewel dit mijn ontwerp ‘diepe duiken’ afsluit, zijn er nog meer forumberichten met ontwikkelingsinzichten onderweg! Blijf het Community Accessoirespakket-forum controleren en we zullen de komende weken nog meer leuke dingen laten zien.
 
Tot de volgende keer,
SimGuruConor
0 Comments



Leave a Reply.


    Steun mijn site voor meer giveaways en koop (wat je wilt) bij bol.com door te klikken op onderstaande bol.com banner
    Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen

    Tags

    Alles
    Algemeen
    Cheats
    Community Blogs
    Community Packs
    Concept Art
    EA
    EA App
    EA Enquêtes En Surveys
    EA Steam
    Evenementen
    Facebook
    Giveaways
    Handleidingen
    Live Stream
    Magazines
    Maxis Favoriet
    Maxis Monthly
    Mods En CC
    Origin
    Peuters
    Renders En Boxart
    Reviews En Gidsen
    Scenario's
    Simmie's Creaties
    Sims 4 Accessoires
    Sims 4 Bezorgexpres (SBE)
    Sims 4 Buurtverhalen
    Sims 4 Console
    Sims 4 Game Packs
    Sims 4 Kits
    Sims 4 Mobile
    Sims 4 Quiz
    Sims 4 Uitbreidingen
    Sims 4 Uitdagingen
    Sims 4 Waslijst Bugs
    Sims 4 Werelden
    Sims 5
    Site En Forum
    Speculatie
    Trailers En Clips
    Updates


    Archief

    Maart 2023
    Februari 2023
    Januari 2023
    December 2022
    November 2022
    Oktober 2022
    September 2022
    Augustus 2022
    Juli 2022
    Juni 2022
    Mei 2022
    April 2022
    Maart 2022
    Februari 2022
    Januari 2022
    December 2021
    November 2021
    Oktober 2021
    September 2021
    Augustus 2021
    Juli 2021
    Juni 2021
    Mei 2021
    April 2021
    Maart 2021
    Februari 2021
    Januari 2021
    December 2020
    November 2020
    Oktober 2020
    September 2020
    Augustus 2020
    Juli 2020
    Juni 2020
    Mei 2020
    April 2020
    Maart 2020
    Februari 2020
    Januari 2020
    December 2019
    November 2019
    Oktober 2019
    September 2019
    Augustus 2019
    Juli 2019
    Juni 2019
    Mei 2019
    April 2019
    Maart 2019
    Februari 2019
    Januari 2019
    December 2018
    November 2018
    Oktober 2018
    September 2018
    Augustus 2018
    Juli 2018
    Juni 2018
    Mei 2018
    April 2018
    Maart 2018
    Februari 2018
    Januari 2018
    December 2017
    November 2017
    Oktober 2017
    September 2017
    Augustus 2017
    Juli 2017
    Juni 2017
    Mei 2017
    April 2017
    Maart 2017
    Februari 2017
    Januari 2017
    December 2016
    November 2016
    Oktober 2016
    September 2016
    Augustus 2016
    Juli 2016

Foto
​Disclaimer: All original material on this site © 2016-2024 by MoonshineSim. All Rights Reserved.
This site is not endorsed by or affiliated with Electronic Arts™, or its licensors.
Trademarks are the property of their respective owners.
Foto
  • Home
  • Forum
  • Sims 4 Overzicht
    • Help van EA
  • Over MoonshineSim
    • Privacy en Cookies
    • Contact
    • Community Links
  • Mijn Creaties
    • Sims 3 kavels
    • Sims 4 kavels
    • Maxis Favoriet
    • Gebruiksvoorwaarden